Το destsetters και η έκθεση xenia 2012 παρουσιάζουν το πρώτο συνέδριο για τον LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual, Trans Gender) Τουρισμό στην Ελλάδα.
Θέλοντας να παρουσιάσει νέες λύσεις για την τόνωση της ελληνικής τουριστικής αγοράς και ιδιαίτερα για τον Έλληνα ξενοδόχο και προσεγγίζοντας την προοπτική ανάπτυξης σε νέες δυναμικές αγορές, η έκθεση xenia 2012, σε συνεργασία με το πρόγραμμα LGBT Travel Marketing & Destination Development, destsetters, παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το “Intensive LGBT Destination Training Program”, με στόχο την ενημέρωση, εκπαίδευση και συμβουλευτική καθοδήγηση για την προσέγγιση και την ανάπτυξη της δυναμικής αυτής αγοράς.
Το LGBT κοινό αποτελεί αποδεδειγμένα μία από τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές, αφού σύμφωνα με έρευνες αποτελεί το 15% της συνολικής τουριστικής κίνησης διεθνώς, ενώ σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, ο μέσος gay καταναλωτής πραγματοποιεί περίπου 4 ταξίδια τον χρόνο. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών ανήκει στη μέση κατηγορία, με αμέσως επόμενη την κατηγορία Luxury, ενώ τρίτη ακολουθεί η budget/economy κατηγορία.
To “destsetters Intensive LGBT Destination Training Program” έχει ήδη παρουσιαστεί στις εκθέσεις Fitur 2012 και ITB Berlin 2012 στα ειδικά τμήματα για τον LGBT τουρισμό. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο παρουσιάζεται επίσης σε επαγγελματίες του εξωτερικού σε διάφορες χώρες, όπως για παράδειγμα η πρόσφατη διοργάνωσή του στις Βρυξέλλες, σε συνεργασία με το Visit Brussels και το Quality Academy of Brussels.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.