Το Eurotunnel μειώνει τις προμήθειες προς τους τουριστικούς πράκτορες και ερευνά νέα κανάλια διανομής, με στόχο να ελαττώσει τα κόστη του που έχουν τελευταία πολύ αυξηθεί λόγω των επιπλέον μέτρων […]
Το
Αυτό ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρία που διαχειρίζεται το Eurotunnel και οι αντιδράσεις των τουριστικών πρακτόρων της Μεγάλης Βρετανίας ήταν άμεσες. Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος τους το μήνυμα που στέλνει το Eurotunnel είναι ότι δεν χρειάζεται πλέον τους τουριστικούς πράκτορες και τους εγκαταλείπει. Σαν εναλλακτική λύση και με στόχο να συνεχίζουν να πουλούν εισιτήρια, οι τουριστικοί πράκτορες πρότειναν την μείωση διαφόρων άλλων εξόδων και όχι της προμήθειας. Τα έξοδα αυτά είναι βασικά έξοδα επικοινωνίας, τα οποία όπως ισχυρίζονται είναι πολύ μεγάλα. Η χρήση του Internet και του email θεωρούν ότι θα εξοικονομούσε μεγάλα ποσά για την εταιρία.
Παρόλα αυτά το Eurotunnel ξεκίνησε να διαφημίζει ότι οι κρατήσεις μέσω του Internet θα είναι 2 λίρες Αγγλίας φθηνότερες, και δήλωσε ότι το 30% των κρατήσεων έρχονται από αυτό το κανάλι.
Σε αντίθεση οι εταιρίες των ferry boats που διασχίζουν την Μάγχη ανακοίνωσαν ότι θα συνεχίζουν την συνεργασία τους με τους πράκτορες κανονικά.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.