Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνΤουριστικά ΓραφείαΚαταγγελίες Ελλήνων τουριστών για εξαπάτηση από διαφημίσεις ταξιωτικών πρακτορείων

Καταγγελίες Ελλήνων τουριστών για εξαπάτηση από διαφημίσεις ταξιωτικών πρακτορείων

Σωρεία από καταγγελίες Ελλήνων τουριστών έχει φθάσει στα γραφεία της Ελληνικής Καταναλωτικής Οργάνωσης (Ε.ΚΑΤ.Ο), με θέμα την εξαπάτηση τους από διαφημίσεις ταξιδιωτικών πρακτορείων. Οι περισσότερες καταγγελίες αναφέρουν ότι οι καταναλωτές […]

Σωρεία από καταγγελίες Ελλήνων τουριστών έχει φθάσει στα γραφεία της Ελληνικής Καταναλωτικής Οργάνωσης (Ε.ΚΑΤ.Ο<.>), με θέμα την εξαπάτηση τους από διαφημίσεις ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Οι περισσότερες καταγγελίες αναφέρουν ότι οι καταναλωτές κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν “φουσκωμένο” -σε σχέση με το συμφωνηθέν- κόστος τουριστικών πακέτων, αφού στην πορεία υπήρξαν έκτακτες οικονομικές επιβαρύνσεις. Επιπλέον, οι καταγγελίες αφορούν σε αδικαιολόγητες αλλαγές στο πρόγραμμα των διακοπών τους ή στα καταλύματα.

Μετά από έρευνα που διενήργησε η ΕΚΑΤΟ<.> στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, επιβεβαίωσε ότι, σε πολλές περιπτώσεις, το καταναλωτικό κοινό θεωρεί πως παραπλανήθηκε. Πάντως, οι περισσότεροι από τους καταγγέλλοντες παραδέχονται ότι δεν ζήτησαν να ενημερωθούν λεπτομερώς για τα ταξιδιωτικά πακέτα που επέλεξαν.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μόνο ένας στους 10 ερωτηθέντες δήλωσε ότι ζητά πληροφορίες για το κόστος και τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στα τουριστικά πακέτα, πριν επιλέξει ποιο είναι το πλέον κατάλληλο για αυτόν.

“Η αναλυτική ενημέρωση για τη δυνατότητα ακύρωσης της κράτησης, τους κανονισμούς για πιθανή επιστροφή χρημάτων, το κόστος των λεγόμενων προαιρετικών εκδηλώσεων και τους επιπλέον φόρους και έξοδα ασφάλισης, είναι στοιχεία που πρέπει να ρωτάει οποιοσδήποτε απευθύνεται σε τουριστικό πρακτορείο”, υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της ΕΚΑΤΟ.

Η ΕΚΑΤΟ δίνει συγκεκριμένες οδηγίες, ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα και οι παρεξηγήσεις. Οι καταναλωτές θα πρέπει να προσέχουν τα ακόλουθα:

  • Τόπος αναχώρησης: μερικές διαφημίσεις δεν διευκρινίζουν τον τόπο αναχώρησης, με αποτέλεσμα ο ταξιδιώτης να είναι συχνά αναγκασμένος να καλύψει με δικά του επιπλέον έξοδα το κόστος της μετάβασης στο σημείο αναχώρησης.
  • Μέσα μεταφοράς: οι καταναλωτές θα πρέπει να ενημερώνονται εγκαίρως σχετικά με το αν, στο πλοίο ή το τρένο που θα τους μεταφέρει, θα έχουν καμπίνα ή κουκέτα και αν θα χρειαστεί να τη μοιραστούν με άλλους συνεπιβάτες.
  • Στέγαση: συχνά δεν αποσαφηνίζεται ο αριθμός των κλινών για τα δωμάτια των ξενοδοχείων που αναφέρονται στο πρόγραμμα. Έτσι, ο ταξιδιώτης μπορεί να βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να μοιραστεί το δωμάτιό του με αγνώστους.
  • Διατροφή: η εστίαση των συμμετεχόντων γίνεται σε προεπιλεγμένα εστιατόρια. Δεν είναι σπάνιες οι περιπτώσεις κατά την οποία η επιλογή των ρεστοράν δεν βασίζεται στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά γίνεται με γνώμονα τις πελατειακές σχέσεις ανάμεσα στις εταιρίες.
  • Διασκέδαση: οι οργανωμένες βραδινές έξοδοι κατά κανόνα δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του πακέτου.
  • Χρόνος αναχώρησης: η χρονική περίοδος που επιλέγουμε για τις διακοπές μας επηρεάζει ουσιαστικά και στο συνολικό κόστος αυτών. Το κόστος για ένα μέσο πακέτο διακοπών, διάρκειας μίας εβδομάδας, ανεβαίνει τουλάχιστον κατά 50 ευρώ, σε σχέση με αυτό που αναφέρεται στη διαφημιστική καταχώρηση, εάν αφορά στη λεγόμενη υψηλή περίοδο (μέσα Ιουλίου έως μέσα Αυγούστου).
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024