Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΝέο crowd-funding για τουριστική καμπάνια υπέρ της Ελλάδας στο Λονδίνο
Προβολή προορισμού

Νέο crowd-funding για τουριστική καμπάνια υπέρ της Ελλάδας στο Λονδίνο

Η καμπάνια της εθελοντικής ομάδας 'Up Greek Tourism' σκοπεύει να υπενθυμίσει στους Λονδρέζους τις ομορφιές της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και να τους προσελκύσει για τις διακοπές τους.

Η εθελοντική ομάδα “Up Greek Tourism” πραγματοποίησε σήμερα, την τρίτη καμπάνια χρηματοδότησης (crowd-funding) και εκστρατείας στα Social Media, με σκοπό να συγκεντρώσει κεφάλαια για την ανάρτηση μιας νέας πινακίδας στο Piccadilly Circus στο Λονδίνο και με απώτερο στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.

Η καμπάνια αποσκοπεί στο να υπενθυμίσει τους κατοίκους του Λονδίνου τις ομορφιές της Ελλάδας ως προορισμό διακοπών και να προσελκύσει τους τουρίστες.

Η ομάδα “Up Greek Tourism” ελπίζει να συγκεντρώσει 12.000 λίρες -ή και περισσότερα- έως την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου. Εάν συγκεντρωθεί το ποσό αυτό, η καμπάνια θα “τρέξει” τον Φεβρουάριο του 2013 στη γωνία Shaftesbury Avenue και Glasshouse Street. Σύμφωνα με τους ειδικούς της διαφήμισης, οι διαφημίσεις στη συγκεκριμένη θέση είναι ορατές σε περίπου 56 εκατ. ανθρώπους ετησίως.

Η ομάδα “Up Greek Tourism” χρησιμοποιεί το Loudsauce ως πλατφόρμα της και η εκστρατεία θα προωθηθεί κυρίως μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook και το Twitter.

Ήδη έχουν ολοκληρωθεί δύο παρόμοιες ενέργειες, στις ΗΠΑ, στην Times Square της Νέας Υόρκης (τέλη Μαρτίου 2012) και στην 7th Street, στην Ουάσινγκτον (αρχές Μαΐου 2012).

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024