Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθρα“Masterclass of Happiness” από την Φινλανδία
Άρθρα

“Masterclass of Happiness” από την Φινλανδία

‘Οι Φινλανδοί φαίνεται να γνωρίζουν πραγματικά τι πρέπει κάνουν όταν μιλάμε για την ευτυχία – και τώρα η χώρα ανακοίνωσε ότι θα μοιραστεί τη «μυστική συνταγή» της χαράς.

Πρόκειται για την καμπάνια που έτρεξε η Φινλανδία, μέσα από τα Social Μedia, για να προβάλει τον τρόπο ζωής των ανθρώπων της χώρας, με την αυθεντικότητά τους και πως αυτή μπορεί να υιοθετηθεί και από εμάς, για να γίνουμε ‘ευτυχισμένοι’, όπως οι Φιλανδοί.

‘Οι Φινλανδοί φαίνεται να γνωρίζουν πραγματικά τι πρέπει κάνουν όταν μιλάμε για την ευτυχία – και τώρα η χώρα ανακοίνωσε ότι θα μοιραστεί τη «μυστική συνταγή» της χαράς. Η εφαρμογή για το Masterclass of Happiness έχει πλέον τελειώσει. Ευχαριστούμε όλους όσους έκαναν αίτηση! Οι νικητές θα ανακοινωθούν στο IG και στο TikTok μας στις 2 Μαΐου 2023. Λάβαμε ένα ρεκόρ αιτήσεων – κάνοντας την απόφασή μας πολύ δύσκολη. Σταυρώστε τα δάχτυλα & καλή τύχη σε όλους τους αιτούντες!’ αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της λήξης του διαγωνισμού, του επίσημου φορέα Visit Finland.

Σύμφωνα με την Παγκόσμια έκθεση Ευτυχίας 2023, του ΟΗΕ, βάση των δεικτών εθνικού εισοδήματος, ψυχικής, σωματικής υγείας και ελευθερίας, η Φιλανδία είναι η χώρα με τους πιο ευτυχισμένους κατοίκους και μάλιστα διατηρεί αυτή την πρωτιά για 6η συνεχόμενη χρονιά! Για το λόγο αυτό η Φιλανδία γιορτάζει και κερνάει σε 10 τυχερούς ¨Μαθήματα χαράς – Masterclass of Happiness ¨, όπου για τέσσερις μέρες, 12 με 15 Ιουνίου, θα φιλοξενηθούν στη χώρα με απώτερο σκοπό, μέσα από την επαφή τους με τη φύση, να βρουν την εσωτερική τους ισορροπία με την κατάλληλη, φυσικά, βοήθεια των ‘ειδικών της χαράς’. Τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής είναι δωρεάν.

«Ένας εσωστρεφής Φινλανδός κοιτάζει τα παπούτσια του όταν σου μιλάει ενώ ένας εξωστρεφής Φιλανδός κοιτάζει τα παπούτσια σου», αποκαλύπτει το ρητό που ταιριάζει καλύτερα στην ψυχοσύνθεση των Φιλανδών και αστειεύεται με το ιδιαίτερο χιούμορ τους: «Είναι μια παιχνιδιάρικη συνειδητοποίηση. Σε αντίθεση με τα στερεότυπα σε πολλές άλλες χώρες όπου οι άνθρωποι διστάζουν να κάνουν αστεία μεταξύ τους, οι περισσότεροι Φινλανδοί φαίνονται πολύ συνειδητοποιημένοι με την εικόνα τους και δεν την παίρνουν πολύ στα σοβαρά», αποκαλύπτει Νεοϋορκέζος επισκέπτης, ο οποίος έχει πάει δύο φορές στη Φινλανδία . Άνθρωποι σεμνοί, φιλικοί, κοινωνικοί και φιλόξενοι  οι Φιλανδοί, όπως παρουσιάζονται μέσα «από το βλέμμα των επισκεπτών της χώρας», ζουν σε απόλυτη επαφή με τη φύση: το περπάτημα στη φύση αποτελεί για αυτούς τον καλύτερο τρόπο ενδοσκόπησης. Τα σχόλια και οι εντυπώσεις των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό αναρτημένα στο Instagram και TikTok αποτελούν την καλύτερη «eword of mouth»διαφήμιση για τη χώρα και τους κατοίκους της.

Η φιλανδική φιλοξενία θεωρείται απόλυτα αυθεντική, με τους οικοδεσπότες Φιλανδούς “living casual” χωρίς υπερβολή στο φαίνεσθαι: «να περιμένετε ατελείωτα φαγητά και ποτά και όσο πιο άνετα είστε, τόσο περισσότερο θα απολαμβάνουν οι οικοδεσπότες την παρέα σας. Έτσι δημιουργούνται συχνά φιλίες δια βίου». Αγαπούν να περνούν τα καλοκαίρια τους στις εξοχικές κατοικίες τους, δίπλα στο νερό και ο χρόνος εκεί αφιερώνεται κυρίως κάνοντας τίποτα άλλο πέραν από το μπάρμπεκιου, μια περιστασιακή βουτιά στη λίμνη και γενικά απλώς να ξεκουράζονται και να χαλαρώνουν απολαμβάνοντας το φως του ήλιου.

Η σάουνα είναι τρόπος ζωής για τους Φιλανδούς, μάλιστα δεν υπάρχει κάτι που να θεωρείται πιο φιλανδικό από τη σάουνα, καθαρίζει τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Θεωρείται η πύλη εισόδου και εξόδου από αυτόν τον κόσμο, με την πρώτη επαφή στη γέννα και την τελευταία πριν το θάνατο. Τα φεστιβάλ και οι εκδηλώσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού με τις λευκές νύχτες, η Λαπωνία την άνοιξη για σκι, άσκηση και διασκέδαση και η αντίθεση του χειμώνα με τα χιόνια και τους σκοτεινούς χειμώνες, αποτελούν μοναδικά θέλγητρα επίσκεψης αυτής της χώρας κάτι που η καμπάνια Masterclass of Happiness ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο.

Επιστημονική Συντάκτρια - TravelDailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.

Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.

Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024