Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileABTA: Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις πακέτων διακοπών σημείωσαν αριθμό ρεκόρ

ABTA: Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις πακέτων διακοπών σημείωσαν αριθμό ρεκόρ

Το internet εισβάλει καθημερινά σε όλο και περισσότερα σπίτια, με αποτέλεσμα να μην παραξενεύει πλέον το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των πακέτων διακοπών σημειώνουν πρωτοφανείς αριθμούς…

Το internet εισβάλει καθημερινά σε όλο και περισσότερα σπίτια, με αποτέλεσμα να μην παραξενεύει πλέον το γεγονός ότι<...> οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των πακέτων διακοπών σημειώνουν πρωτοφανείς αριθμούς.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης των τουριστικών πρακτόρων της Μεγ. Βρετανίας, (Association of British Travel Agents – ABTA), αποδεικνύεται ότι το 19% των ανθρώπων που πραγματοποιούν διακοπές προτιμούν να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω του internet, έξι φορές δηλαδή περισσότεροι από ότι αυτοί το 2000.

Ακόμα η ABTA προσθέτει ότι το internet έχει καθιερωθεί πλέον στις συνειδήσεις των ανθρώπων ως ένα `εργαλείο` ιδιαίτερα χρήσιμο για την πραγματοποίηση κράτησης κάποιου πακέτου διακοπών.

Η εύρεση μιας καλύτερης τιμής, καταδεικνύει η έρευνα, ότι είναι ο βασικός παράγοντας, που οδηγεί τους ανθρώπους στην χρήση του internet, ενώ το 70% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι έτοιμοι να επιστρέψουν στα τουριστικά γραφεία, αν αυτά τους προσφέρουν καλύτερες τιμές.

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ερωτηθέντες θεωρούν πιο έμπιστα τα πρακτορεία(75%) και τα προτιμούν για την ενημέρωση τους περισσότερο από ότι το internet(57%). Όμως το 71% των ερωτηθέντων, που έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε όλο το εύρος του internet, δηλώνουν ότι επισκέπτονται τα ταξιδιωτικά sites αρκετά συχνά.

Επίσης, το 95% των ατόμων που συνεργάστηκαν με κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο ανέφεραν ότι έμειναν `πάρα πολύ` ή απλά `πολύ` ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες τους υπηρεσίες.

Μάλιστα, το ποσοστό των ατόμων, που δηλώνουν ότι οι συμβουλές των τουριστικών πρακτόρων είναι πιο αξιόπιστες, έχει αυξηθεί κατά 50% από το αντίστοιχο ποσοστό του 2002.

Εντωμεταξύ, η ABTA ανακοίνωσε ακόμα ότι περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν ότι κάνουν κρατήσεις για πτήσεις χαμηλού κόστους μέσω των τουριστικών γραφείων, από ότι έκαναν πριν 2 χρόνια.

Μάλιστα η έρευνα κατέδειξε επίσης ότι 32% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία πτήση χαμηλού κόστους τους προηγούμενους 12 μήνες, και από αυτούς οι 21% είχαν πραγματοποιήσει την κράτηση μέσω ενός ταξιδιωτικού γραφείου.

Αλλά η ABTA ανησυχεί για το γεγονός ότι το 1/3 των επιβατών που έκαναν κράτηση σε πτήση χαμηλού κόστους, μέσω οποιουδήποτε τρόπου, δεν χρησιμοποίησαν πιστωτική κάρτα για αυτήν την οικονομική τους συναλλαγή, κάτι που τους καθιστά οικονομικά ευπρόσβλητους σε τυχόν χρεοκοπία των αεροπορικών εταιριών.

Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, 8 στους 10 δήλωσαν ότι προτιμούν να πληρώσουν από 0,50 – 2 δολάρια επιπλέον στην τιμή του εισιτηρίου, προκειμένου να τους εξασφαλιστεί κάποια νομική προστασία σε περίπτωση χρεοκοπίας των αεροπορικών εταιριών.

Με τις προβλέψεις των ειδικών να συνηγορούν στα ενδεχόμενα χρεοκοπίας ακόμη περισσότερων αεροπορικών εταιριών την προσεχή χρονιά, ο πρόεδρος της ABTA κ. Ian Reynolds δήλωσε ότι “ανησυχούμε για το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν έχουν την απαραίτητη νομική προστασία, όταν κάνουν τέτοιους είδους κρατήσεις”.

Ενώ προσθέτει ακόμα ότι “αυτή η έρευνα επιβεβαιώνει το γεγονός ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν, ώστε να τους εγγυηθεί κάποια τυπική νομική προστασία και για αυτό ελπίζουμε η Κυβέρνηση να λάβει σύντομα τα απαιτούμενα μέτρα. Αν πάλι η Κυβέρνηση δεν λάβει θέση επί του θέματος, τότε η ABTA θα προωθήσει μία δική της πολιτική παροχής ασφαλιστικής προστασίας στους καταναλωτές, σαν κάποια εναλλακτική επιλογή”.

Ακόμα η έρευνα αποκάλυψε ότι οι προοπτικές είναι ιδιαίτερα καλές για τις κρατήσεις του επόμενου καλοκαιριού, ενώ η αγορά θα πετύχει άνοδο κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες στην περίοδο των Χριστουγέννων, σε σχέση με τα περσινά αντίστοιχα επίπεδα. Μάλιστα, ο τομέας των κρουαζιέρων εκτιμάται ότι θα σημειώσει άνοδο της τάξης του 35% ως το 2005.

Επίσης, η έρευνα αποκάλυψε ότι το 64% των κρατήσεων πακέτων διακοπών, που πραγματοποιήθηκαν το 2004 έγιναν μέσω ταξιδιωτικών γραφείων, ενώ το 28% έγιναν απευθείας μέσω των τουριστικών πρακτόρων.

Τα παραδοσιακά πακέτα Ευρωπαϊκών προορισμών, όπως αυτά της Ισπανίας, της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Γαλλίας σημείωσαν μείωση στη ζήτηση τους, ενώ οι μη Ευρωπαϊκοί προορισμοί, όπως αυτοί της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Τουρκίας και της Σλοβενίας παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση, όπως και οι προορισμοί μακρινών αποστάσεων, όπως δηλαδή τα Αραβικά Εμιράτα, η Μαλαισία, η Κούβα, οι ΗΠΑ, οι Μαλβίδες, η Ταϊλάνδη και η Σρι Λάνκα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024