Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ τουριστική βιομηχανία στη Γερμανία στηρίζει τον ελληνικό τουρισμό
Η αλληλεγγύη από παράγοντες του τουρισμού στο εξωτερικό είναι σημαντική

Η τουριστική βιομηχανία στη Γερμανία στηρίζει τον ελληνικό τουρισμό

Η Ελλάδα είναι για τους Γερμανούς διοργανωτές ταξιδιών ο τρίτος μεγαλύτερος προορισμός για τις αεροπορικές μεταφορές.

Μια ενδιαφέρουσα άποψη για τη στήριξη στην Ελλάδα από τους Γερμανούς συνεργάτες tour operators και πράκτορες δίνει το FVW, κορυφαίο ΜΜΕ τουρισμού στη Γερμανία.

Στο blog του FVW (28/01/12), ο αρχισυντάκτης Klaus Hildebrand, αναφέρεται στην αντίδραση της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας στο θέμα της Ελλάδας. “Παρά τις πολύ καλές πωλήσεις το προηγούμενο έτος, η χρονιά προχωρά με βαθεία μείωση τόσο για τους μεγάλους ΤΟs όσο και για τους σπεσιαλίστες για την Ελλάδα. Στα γερμανικά ΜΜΕ τα τελευταία δύο χρόνια κυριάρχησε η ‘κακή εικόνα’ των Ελλήνων και τώρα καθημερινά παρουσιάζεται η δύσκολη οικονομική κατάσταση του πληθυσμού, η αποτυχία της πολιτικής και η κίνηση για το ‘ΓΙΝΕΤΑΙ’. Είναι ανάγκη ο φακός να φύγει από τη δυστυχία και τη μιζέρια και να εστιάσει στο καλό ελληνικό τουριστικό προϊόν, στους προορισμούς, τις επιχειρήσεις, το καλό φαγητό, τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, ώστε να τονωθεί η επιθυμία στον κόσμο για να ταξιδεύσει”, αναφέρει η κα Άντα Καραγιάννη, διευθύνουσα σύμβουλος του γραφείο Δημοσίων Σχέσεων PraxisPlus.

“Ανάμεσα στους ανθρώπους της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας ακούγονται πολύ χρήσιμες φωνές που αναφέρονται στις επιτυχημένες επιχειρηματικές σχέσεις που αναπτύχθηκαν με τους έλληνες ξενοδόχους και τις συναφείς επιχειρήσεις και υπηρεσίες. Καταδικάζουν την αναποτελεσματική πολιτική, αλλά κάνουν σαφή διάκριση από τον ιδιωτικό τομέα στον οποίο ανήκουν πολλοί καλοί ξενοδόχοι που είναι υπέροχοι οικοδεσπότες. Η Ελλάδα για τους Γερμανούς διοργανωτές ταξιδιών είναι ο τρίτος μεγαλύτερος προορισμός για τις αεροπορικές μεταφορές, ζωτικής σημασίας ιδιαίτερα μετά τα γεγονότα της Αιγύπτου και Τυνησίας. Η έκθεση του Βερολίνου είναι μια ευκαιρία να έλθουν ακόμη πιο κοντά ο γερμανικός και ελληνικός τουρισμός και οι Γερμανοί ΤΟs να διαχειριστούν το θέμα, να δείξουν τη σωστή εικόνα και να την αλληλεγγύης τους.

Στη σημερινή συγκυρία, η αλληλεγγύη από παράγοντες του τουρισμού στο εξωτερικό είναι σημαντική, γιατί διαχωρίζουν τη θέση τους, εστιάζουν στην  πολύχρονη επιχειρηματική δραστηριότητα και ανάπτυξη και δηλώνουν τη συμπαράστασή τους στον ελληνικό τουρισμό”.

Υπενθυμίζεται ότι το FVW διοργάνωσε με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τη στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού και τη συμμετοχή των τοπικών φορέων, δύο workshop, με στόχο την καλύτερη παρουσία και πώληση του προορισμού στα γραφεία τουρισμού της Γερμανίας. Τα workshop πραγματοποιήθηκαν το 2005 (Ρόδος – Αθήνα) και 2011 (Ρόδος – Κως) και συμμετείχαν οι μεγάλοι ΤΟs, αεροπορικές εταιρείες, διαδικτυακά δίκτυα κρατήσεων, δημοσιογράφοι και αρκετοί τουριστικοί πράκτορες της χώρας. Και τις δύο φορές τα αποτελέσματα μεταφράστηκαν σε στήριξη της Ρόδου στη γερμανική αγορά, προβολή με μεγάλη διάρκεια και αύξηση της ζήτησης και των πωλήσεων.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024