Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileThomson: Το Internet αντικαθιστά τους ταξιδιωτικούς πράκτορες

Thomson: Το Internet αντικαθιστά τους ταξιδιωτικούς πράκτορες

Το Internet αντικαθιστά τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, καθώς είναι πλέον ο δημοφιλέστερος τρόπος κράτησης για ταξίδια, σύμφωνα με τον γνωστό βρετανικότουριστικό οργανισμό Thomson, ο οποίος πουλάει πλέον το 50% των πακέτων […]

Το Internet αντικαθιστά τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, καθώς είναι πλέον ο δημοφιλέστερος τρόπος κράτησης για ταξίδια, σύμφωνα με τον γνωστό βρετανικό<...>τουριστικό οργανισμό Thomson, ο οποίος πουλάει πλέον το 50% των πακέτων διακοπών και αεροπορικών εισιτηρίων online.

“Οι ταξιδιωτικές ιστοσελίδες γίνονται αποτελεσματικά εικονικοί πράκτορες. Οι εποχές που οι άνθρωποι επέλεγαν διακοπές από κάποιο φυλλάδιο και πήγαιναν να τις κλείσουν σε κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο έχουν περάσει” ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ του Thomson, κ. Miles Morgan, σε χτεσινή συνέντευξη τύπου.

Πέρσι, η online αγορά του Thomson αντιστοιχούσε σε 38% και αγγίζοντας φέτος το 50% ο Thomson βρίσκεται 3 χρόνια μπροστά από τις προβλέψεις του για ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς.

Όπως εξήγησε ο κ. Morgan “το 30% των online πωλήσεων του σχετίζεται με πακέτα διακοπών, αλλά η μεγάλη αύξηση οφείλεται σε ανθρώπους που φτιάχνουν μόνοι τους τις διακοπές τους, αγοράζοντας ξεχωριστά αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και βίλες”.

Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε, υπάρχει ακόμη κάποιος ρόλος για τους πράκτορες στο μέλλον, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των γραφείων του Thomson μειώθηκε κατά 100 πέρσι (748 πλέον) και σταμάτησαν οι προμήθειες. “Οι παραδοσιακές ταξιδιωτικές εταιρίες, που έχουν εισέλθει στο χώρο των ηλεκτρονικών κρατήσεων έχουν καταφέρει και ξεπεράσει μεγάλους `παίχτες` του Internet, όπως τις Sabre, Expedia και Cendant”, καθώς “η διαφορά έγκειται στο ότι τα γραφεία έχουν τελικά το προϊόν” κατέληξε.

Οι επισκέπτες της Αττικής προτιμούν το Internet

Ενισχυτικό των όσων αναφέρει ο εκπρόσωπος του Thomson στη συνέντευξη τύπου είναι το στοιχείο που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα η εταιρία ερευνών JBR Hellas παρουσιάζοντας την έρευνα «Ικανοποίηση Πελατών των Ξενοδοχείων Αττικής» που πραγματοποίησε για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής. Σύμφωνα με την έρευνα υπάρχει ραγδαία αύξηση χρήσης του Internet για τουριστική πληροφόρηση. Το 40% όσων επισκέφθηκαν τα ξενοδοχεία της Αττικής το 2006 χρησιμοποίησαν το Internet για να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες σε σχέση με το 30% για την αντίστοιχη χρονική περίοδο το 2005.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024