Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΟι μισοί από τους σημερινούς ταξιδιώτες απολαμβάνουν τις εμπειρίες τους στα αεροδρόμια
Έρευνα

Οι μισοί από τους σημερινούς ταξιδιώτες απολαμβάνουν τις εμπειρίες τους στα αεροδρόμια

Τα 2/3 των ερωτηθέντων (64%) συμφώνησαν ότι τους αρέσει να έχουν μια καλή έκπτωση στις αγορές στα αεροδρόμια, με το 35% να ψάχνει για κάτι πολυτελές, που δε θα αγόραζε συνήθως. Σχεδόν τα 2/3 των συχνών business ταξιδιωτών (59%) θεωρούν ότι το να έχουν πρόσβαση σε κάποιο σαλόνι αναμονής είναι 'σημαντικό' ή 'πολύ σημαντικό' κριτήριο επιλογής αεροδρομίου, με το 40% αυτών να παραδέχεται ότι κατευθύνονται αμέσως σε αυτούς τους χώρους και αποφεύγουν τα ψώνια.

Ξεχάστε τις ουρές αναμονής, τις καθυστερημένες πτήσεις και τις χαμένες βαλίτσες: περισσότεροι από τους μισούς (53%) συχνούς ταξιδιώτες που ερωτήθηκαν σε έρευνα που δημοσιεύτηκε από το ανεξάρτητο πρόγραμμα πρόσβασης σε σαλόνια αναμονής αεροδρομίων, Priority Pass, συμφώνησαν ότι το αεροδρόμιο είναι χώρος που πρέπει να διασκεδάζεις, με το 56% να παραδέχεται ότι θα τους άρεσε να φτάνουν νωρίτερα εκεί, για να μπορούν να εκμεταλλευτούν τα καταστήματα duty free και τις εκπτώσεις στις αγορές. Η έρευνα έγινε σε περίπου 3.000 ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Γερμανία, την Γαλλία, τη Σιγκαπούρη και το Χόνγκ Κόνγκ, με τα αποτελέσματα να δείχνουν ασυνήθιστα θετικές απαντήσεις σε ό,τι αφορά στις εμπειρίες στα αεροδρόμια.

Shopping therapy στα αεροδρόμια
Τα 2/3 των ερωτηθέντων (64%) συμφώνησαν ότι τους αρέσει να έχουν μια καλή έκπτωση στις αγορές στα αεροδρόμια, με το 35% να ψάχνει για κάτι πολυτελές, που δε θα αγόραζε συνήθως. Αυτό το συμπέρασμα ενισχύει μια προηγούμενη αναγνώριση μιας νέας, “αναδυόμενης” ομάδας ταξιδιωτών, που είναι πρόθυμοι να τονίσουν την αγοραστική τους δύναμη, που αναζητούν την πολυτέλεια σε προσιτές τιμές και είναι έτοιμοι να μοιραστούν τέτοιες εμπειρίες με φίλους τους.

Το σαλόνι αναμονής ως “καταφύγιο”
Το αεροδρόμιο δεν παρέχει απλώς μια ευκαιρία για αγορές της τελευταίας στιγμής – για τους business ταξιδιώτες άλλωστε αποτελεί κάτι σαν “καταφύγιο” εν όψει μιας μακράς πτήσης χάρη στην άνεση που προσφέρουν αυτοί οι χώροι. Σχεδόν τα 2/3 των συχνών business ταξιδιωτών (59%) θεωρούν ότι το να έχουν πρόσβαση σε κάποιο σαλόνι αναμονής είναι “σημαντικό” ή “πολύ σημαντικό” κριτήριο επιλογής αεροδρομίου, με το 40% αυτών να παραδέχεται ότι κατευθύνονται αμέσως σε αυτούς τους χώρους και αποφεύγουν τα ψώνια.

Η άνοδος του “ψηφιακού” ταξιδιώτη
Ξεχωριστή έρευνα που διεξήχθη από το Priority Press στους πιο εύπορους καταναλωτές ανά τον κόσμο, επιβεβαίωσε την άνοδο του “ψηφιακού” ταξιδιώτη. Οι μισοί από τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες (50%) πιστεύουν ότι η ψηφιακή κάρτα επιβίβασης και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια κάνουν την εμπειρία του αεροδρομίου πολύ πιο εύκολη, με το 24% των ταξιδιωτών να χρησιμοποιούν εφαρμογές κινητών για το αεροδρόμιο, ένα ποσοστό που φθάνει το 41% στους στους τακτικούς business ταξιδιώτες. Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει μια ώθηση στην παροχή απρόσκοπτης ψηφιακής εμπειρίας στα αεροδρόμια, οδηγώντας σε νέα επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών, μειώνοντας παράλληλα το άγχος του ταξιδιού και παρέχοντας μια πιο εξατομικευμένη και διαισθητική εμπειρία για τους επιβάτες.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024