Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΠαρουσίαση χάραξης επέκτασης του Προαστιακού προς το Λαύριο
Έτοιμη το 2012

Παρουσίαση χάραξης επέκτασης του Προαστιακού προς το Λαύριο

Την τελική χάραξη της επέκτασης του Προαστιακού προς το Λαύριο παρουσίασε χτες ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλης Λιάπης, μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης με όλους τους εκπροσώπουςτης […]

Την τελική χάραξη της επέκτασης του Προαστιακού προς το Λαύριο παρουσίασε χτες ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλης Λιάπης, μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης με όλους τους εκπροσώπους<...>της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης κατά μήκος της επέκτασης. Μετά το πέρας της συνάντησης που είχε με το Νομάρχη Ανατολικής Αττικής, τους δημάρχους Λαυρίου, Μαρκοπούλου, Καλυβίων, Κερατέας και τον κοινοτάρχη Κουβαρά ο κ. Λιάπης δήλωσε:

«Η επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο αποτελεί ένα στόχο – όραμα τον οποίο πλέον αρχίζουμε να κάνουμε πραγματικότητα, βήμα – βήμα. Σήμερα ολοκληρώσαμε ένα μεγάλο κύκλο επαφών με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Οριστικοποιήσαμε τη χάραξη προκειμένου να είναι η πλέον λειτουργική και αποτελεσματική, εξασφαλίζοντας και τη σύμφωνη γνώμη των κατοίκων της περιοχής. Επιδιώξαμε από την πρώτη στιγμή οι κινήσεις μας να γίνουν σε απόλυτη συνεργασία με την τοπική κοινωνία για να πετύχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα για τους πολίτες. Διότι οι πολίτες πρέπει να είναι συμμέτοχοι στο σχεδιασμό τόσο μεγάλων έργων υποδομής, καθώς αυτοί θα είναι και οι τελικοί αποδέκτες των παρεμβάσεων μας.

Η προέκταση της γραμμής κατά 31 χλμ, από τον κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο αναβιώνει τον σιδηρόδρομο της Ανατολικής Αττικής. Προσφέρει σιδηροδρομική εξυπηρέτηση στις αστικές περιοχές και τους οικισμούς της Λαυρεωτικής, καθώς και στο αναβαθμισμένο λιμάνι του Λαυρίου.

Δημιουργούμε ένα δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου, που καλύπτει σημαντικές ανάγκες των πολιτών. Βελτιώνει την καθημερινότητα. Λειτουργεί αναπτυξιακά. Εκσυγχρονίζει ουσιαστικά τις υποδομές της χώρας. Συνδέουμε τα δύο μεγάλα λιμάνια της Αττικής με το αεροδρόμιο και το κέντρο της Αθήνας.

Οι πρώτες μελέτες για το έργο έχουν ολοκληρωθεί. Η οριστική μελέτη πρόκειται να ανατεθεί εντός του 2007 και στόχος μας είναι η δημοπράτηση του έργου να έχει γίνει μέσα στο 2008, με προοπτική το έργο να έχει ολοκληρωθεί το 2012. Η χρηματοδότηση είναι ήδη εξασφαλισμένη από Δ ΚΠΣ.

Στη νέα γραμμή, η οποία σε μεγάλο βαθμό ακολουθεί την ιστορική διαδρομή του παλαιού σιδηροδρόμου της Λαυρεωτικής, τα τρένα θα κινούνται με ταχύτητες 120 χ.α.ω. Η διαδρομή Αθήνα Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα. Σε 55 λεπτά. Αλλάζουμε τα συγκοινωνιακά δεδομένα στην Αττική κάνοντας τις μετακινήσεις πιο γρήγορες, άνετες και φιλικές προς το περιβάλλον».

Ρόβλιας: Σχεδιασμοί επί χάρτου, προεκλογικής κατανάλωσης, για επικοινωνιακούς λόγους

Για σχεδιασμούς επί χάρτου, προεκλογικής κατανάλωσης, για επικοινωνιακούς λόγους έκανε λόγο ο υπεύθυνος Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών του Κοινοβουλευτικού Συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Ντίνος Ρόβλιας, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Λιάπη για την χάραξη της γραμμής του Προαστιακού προς το Λαύριο.

“Ο κ. Λιάπης χρειάστηκε πάνω από 40 μήνες για να χαράξει την επέκταση του Προαστιακού προς το Λαύριο. Η κυβέρνηση εξάντλησε μια τετραετία για να χαράξει υποσχέσεις. Οποιαδήποτε υλοποίηση, ακόμα και σε επίπεδο μελετών, μετατίθεται για την επόμενη κυβέρνηση” ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Ρόβλιας. Μιλώντας δε για την χρηματοδότηση του έργου από το Δ’ Κ.Π.Σ., ο υπεύθυνος Μεταφορών του ΠΑ.ΣΟ.Κ. τόνισε ότι “τα κονδύλια του Δ’ Κ.Π.Σ. για τον σιδηρόδρομο δεν επαρκούν ούτε για την αποπεράτωση των ημιτελών έργων του Γ’ Κ.Π.Σ.”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024
22/02/2024
21/02/2024