Μετά από πίεση που ασκήθηκε από τα ταξιδιωτικά γραφεία της Βρετανίας η ABTA (Association of British Travel Agents) κυκλοφόρησε φυλλάδιο με αναφορά στα ποσά υπηρεσιών που θα πρέπει πληρώνουν οι […]
Μετά από πίεση που ασκήθηκε από τα ταξιδιωτικά γραφεία της Βρετανίας η
Πάνω στο θέμα των ποσών που είναι πλέον υποχρεωμένοι οι πελάτες να πληρώσουν, κάποιοι υπήρξαν σκεπτικοί και κάποιοι το είδαν με καλό μάτι. Ο ιδιοκτήτης του Edwin Doran's Travel World, κ. Edwin Doran, ανέφερε πως όσο περνάει ο καιρός, σίγουρα θα αυξάνονται οι υποχρεώσεις και είναι πολύ καλό το ότι γίνονται κάποιες κινήσεις για την σωστή καθοδήγηση των πελατών. Ο βοηθός διευθυντή στο Peakes Travel, κ. Ian Peake, δήλωσε ότι με την κίνηση αυτή η ΑΒΤΑ "υπέγραψε τη θανατική καταδίκη της", διότι από την στιγμή που υπάρχουν πελάτες που κάνουν 5 μίλια παραπάνω προκειμένου να γλιτώσουν μισή λίρα, δεν πρόκειται να δεχθούν με τίποτα να πληρώνουν αυτά τα ποσά.
Ο διευθυντής του Ryedale Travel στο Helmsley, κ. Phil Cornelius, ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουν αυτό το φυλλάδιο, διότι – κατά τη γνώμη του – δεν χρειάζονται δικαιολογίες για να ζητήσουν τα ποσά από τους πελάτες. Όλα θα γίνονται ευθέως.
Η ΑΒΤΑ ανακοίνωσε ότι μόνο το 25% των μελών της ενδιαφέρθηκε για τα ποσά αυτά και ένας εισηγητής δήλωσε ότι δεν είναι ανάγκη τα φυλλάδια αυτά να κυκλοφορήσουν στην αγορά, αλλά είναι κάτι πολύ χρήσιμο για τους υπαλλήλους των τουριστικών γραφείων, εάν τους φέρει σε δύσκολη θέση κάποιος πελάτης.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.