Η Ένωση των Αντιπροσώπων των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού, Association of National Tourist Office Representatives in the UK, ANTOR, η οποία αντιπροσωπεύει 85 τουριστικούς προορισμούς μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, […]
Η Ένωση των Αντιπροσώπων των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού, Association of National Tourist Office Representatives in the UK,
Επίσης, όπως δηλώνουν οι εκπρόσωποι της ANTOR οι διοργανωτές της έκθεσης έχουν χρησιμοποιήσει την αλλαγή του εκθεσιακού κέντρο ως μια ευκαιρία για να ανεβάσουν τις ήδη πολύ υψηλές τους τιμές. Το πρόβλημα ξεκίνησε από την Ταϊλάνδη, την Σιγκαπούρη, και το Χόνγκ Κόνγκ που πάνε στην έκθεση μαζί με το σλόγκαν Together in Asia, και δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να διοργανώσουν δική τους έκθεση διάρκειας μίας μέρας σε κεντρικό σημείο του Λονδίνου μεταξύ 11 και 14 Νοεμβρίου.
Ο νέος πρόεδρος της ANTOR κ. John Montaque από την Μάλτα κατηγόρησε την διοργανώτρια εταιρία για ‘υπεροψία’ και είπε ότι οι συνεκθέτες του δεν βρίσκουν το λόγο γιατί να επενδύσουν τόσα πολλά χρήματα στην έκθεση WTM. ‘Πάντα διαφωνούσαμε με την απόφαση της μετακίνηση στο ExCel όπου υπάρχουν μεγάλα προβλήματα πρόσβασης. Πρέπει οι διοργανωτές να λάβουν υπόψη τους ότι το 50% των εκθετών τους είναι μέλη της ANTOR. Επίσης, η περικοπή των εκπτώσεων των μακροχρόνιων εκθετών που έχει η Reed Exhibitions αναγγείλει κάνει την έκθεση ακόμη ακριβότερη’, είπε.
Η διευθύντρια της έκθεσης Fiona Jeffery αντιμετώπισε τις θέσεις της ANTOR λέγοντας ότι η περικοπή που έγινε στις εκπτώσεις που δίνεται στους μακροχρόνιους εκθέτες εξισορροπείται από την χαμηλότερη τιμή που έχει το τετραγωνικό μέτρο στο ExCel και έτσι κανένας δεν χάνει.
Όμως διάφοροι εκθέτες έχουν δηλώσει ότι το κόστος στην WTM είναι πιο ακριβό και από αυτό της ITB. Μεταξύ των οποίων και η διευθύντρια του Visit Florida που δήλωσε ότι το κόστος είναι 20% πιο ακριβό από την ITB και φθάνει, μόνο για τα έξοδα του περιπτέρου στις 250.000 δολάρια Αμερικής. Ο κ. Πάνος Αργυρός διευθυντής του ΕΟΤ της Μεγάλης Βρετανίας, δήλωσε ότι η WTM είναι 2,7 φορές πιο ακριβή από την ITB, και αναρωτήθηκε τι είναι εκείνο το ξεχωριστό που του προσφέρεται. ‘Πρέπει να ξανασκεφθούμε την υπόθεση και να εξετάσουμε μήπως υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να επενδύσουμε τα χρήματα μας’, είπε χαρακτηριστικά.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.