Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ WTM δέχεται επιθέσεις για την τιμολογιακή πολιτική της

Η WTM δέχεται επιθέσεις για την τιμολογιακή πολιτική της

Η διευθύντρια της World Travel Market (WTM) κ. Fiona Jeffery προσπάθησε να αμυνθεί εκ μέρους της έκθεσης για τις επιθέσεις, που δέχεται τελευταία από τους οργανισμούς τουρισμού, σχετικά με την διάρκεια και τις τιμές της έκθεσης

Η διευθύντρια της World Travel Market (WTM) κ. Fiona Jeffery προσπάθησε να αμυνθεί εκ μέρους της έκθεσης για τις επιθέσεις, που δέχεται τελευταία από<...> τους οργανισμούς τουρισμού, σχετικά με την διάρκεια και τις τιμές της έκθεσης.

Μάλιστα, έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την Ένωση Αντιπροσωπείας των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού (ANTOR), αποκάλυψε ότι περίπου τα 3/4 των μελών της έκθεσης θέλουν να μειωθεί η διάρκεια της από 4 σε 3 μέρες.

Η έρευνα, που αντιπροσώπευε την άποψη του 67% των 70 συνολικά μελών του ANTOR, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να διατηρηθούν οι δύο μέρες επίσκεψης του Meridien Club, αλλά παράλληλα υπέδειξε και ότι πρέπει οι τουριστικοί πράκτορες να μπορούν να επισκεφθούν την έκθεση μαζί με τους υπόλοιπους αγοραστές. Σαν αποτέλεσμα, οι δύο τελευταίες ημέρες πρέπει να συνδυασθούν ώστε η τρίτη μέρα της έκθεσης να γίνει πιο ισχυρή.

Η κ. Fiona Jeffery, από την πλευρά της δήλωσε ότι τα σχόλια της ANTOR για την εκδήλωση είναι καλοδεχούμενα, αλλά από ότι φαίνεται θα οδηγήσει σε μεγάλη διαμάχη. Και σημείωσε ότι, μετά από συνάντηση που είχε με τον γενικό διευθυντή της έκθεσης, αποφασίστηκε η διάρκεια της έκθεσης να παραμείνει στις 4 μέρες.

Ακόμα, η Ένωση ρώτησε τα μέλη της αν οι οργανωτές της έκθεσης συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο σε όλους, ενώ το 40% των μελών αναρωτήθηκαν αν οι διαδικασίες των συμβολαίων είναι διαφανείς και το 38% απάντησε ότι δεν έχει πεισθεί για το εάν όλοι οι εκθέτες παίρνουν τις ίδιες τιμές για τον εκθεσιακό χώρο. Απαντώντας η κ. Jeffery στις παραπάνω ανησυχίες των μελών απάντησε ότι “η έκθεση δεν κάνει τιμολογιακές διακρίσεις στους εκθέτες, που λαμβάνουν μέρος, παρά μόνο στην περίπτωση των φιλανθρωπικών οργανισμών, που τυχαίνουν καλύτερης μεταχείρισης”.

Η κ. Jeffery ακόμα δήλωσε ότι “οι λόγοι για τους οποίους αποφασίστηκε η μείωση των τιμών, ποικίλουν συμπεριλαμβανομένου και του παγώματος των τιμών το 2005, με διαπραγματεύσεις με το εκθεσιακό κέντρο ExCel, επιτρέποντας στα κράτη – εκθέτες να μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες δικά τους προϊόντα – φαγητά χωρίς ειδική χρέωση από το εκθεσιακό κέντρο, όπως επίσης και ειδικές εκπτώσεις για προκρατήσεις για τους εκθέτες, οι οποίοι λαμβάνουν και ειδική εξυπηρέτηση”.

Και πρόσθεσε ότι καλεί την ANTOR στο επόμενο συμβούλιο της WTM Advisory Council, ώστε να παρουσιάσει τις θέσεις της. Περισσότερα από 60% των τουριστικών οργανισμών απάντησαν ότι θέλουν να υποστηρίξουν και μικρότερες εκθέσεις, ενώ 45% των ερωτηθέντων απάντησε ότι δεν ξέρει αν θα συνεχίσει να συμμετέχει στη WTM στα επόμενα πέντε χρόνια.

Ακόμα, μεγάλη φαίνεται να είναι η επίδραση του internet, καθώς 43% των μελών αμφισβητεί πλέον την αναγκαιότητα πραγματοποίησης τόσο μεγάλων εκθέσεων, αφού οι πληροφορίες του διαδικτύου είναι πάμπολλες. Ενώ το 93% των ερωτηθέντων συνέχαρε την διοργανώτρια εταιρία της WTM, την Reed Travel Exhibitions, η οποία βοήθησε ιδιαίτερα τους εκθέτες να ωφεληθούν από την εκδήλωση.

Ας υπενθυμιστεί, τέλος ότι φέτος η έκθεση θα διεξαχθεί στις 8 – 11 Νοεμβρίου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024