Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠροώθηση του Μονακό ως προορισμού στην ελληνική αγορά
Διεύθυνση Τουρισμού & Συνεδρίων του Μονακό

Προώθηση του Μονακό ως προορισμού στην ελληνική αγορά

Για πρώτη φορά, η Διεύθυνση Τουρισμού & Συνεδρίων του Μονακό ήρθε στην Αθήνα για να συναντήσει εκπροσώπους του Τύπου, της τουριστικής αγοράς και κορυφαία στελέχη του επιχειρηματικού χώρου. Με ευκαιρία […]

Για πρώτη φορά, η Διεύθυνση Τουρισμού & Συνεδρίων του Μονακό ήρθε στην Αθήνα για να συναντήσει εκπροσώπους του Τύπου, της τουριστικής<...> αγοράς και κορυφαία στελέχη του επιχειρηματικού χώρου.

Με ευκαιρία τις παραστάσεις των Μπαλέτων του Μόντε Κάρλο στο Μέγαρο Μουσικής, η Διεύθυνση Τουρισμού & Συνεδρίων του Μονακό (MGTCA), διά του εκπροσώπου της, προέδρου κ. Michel Bouquier και του υπευθύνου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, κ. Jean-Francois Gourdon, προσκάλεσε τους φιλοξενούμενους στην εκδήλωση να ανακαλύψουν και να ξαναγνωρίσουν το Πριγκιπάτο του Μονακό.

Χάρη στις απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις, το Μονακό είναι εύκολα προσεγγίσιμο από την Αθήνα, μέσω του αεροδρομίου Νίκαιας / Cote d’Azur, που απέχει 20 χλμ. από το Πριγκιπάτο. Το Μονακό διαθέτει την κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία ελικοπτέρων (όσον αφορά τον αριθμό επιβατών) που συνδέει καθημερινά το αεροδρόμιο της Νίκαιας με το Μονακό, με πτήση που διαρκεί μόλις 6 λεπτά.

Από τα τέλη του 19ου αιώνα, το Μονακό δίνει έμφαση στα δυνατά του σημεία, που είναι κατ’αρχάς το καζίνο, με τα πολυτελή ξενοδοχεία του και εν συνεχεία το μοναδικό στο είδος του, ετήσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων. Για παράδειγμα, φέτος το Μονακό προγραμματίζει δύο “Grand Prix”, το Classic Car Grand Prix (1 & 2 Μαΐου) και το F1 Grand Prix (14-16 Μαΐου). Επίσης, το 2010 είναι έτος μεγάλων, αποκλειστικών εορταστικών εκδηλώσεων, όπως η 100ή επέτειος του Ωκεανογραφικού Μουσείου, η 50ή επέτειος του Διεθνούς Φεστιβάλ Τηλεόρασης του Monte Carlo και η 10η επέτειος από την ίδρυση του Συνεδριακού και Πολιτιστικού Κέντρου Grimaldi Forum. Και πολλών ακόμη…

Οι υπηρεσίες Spa και Ευεξίας παίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στη νέα εικόνα που επιθυμεί να προβάλλει το Μονακό, ως πραγματικός προορισμός υγείας και ευεξίας. Από τα spa με θαλασσινό νερό μέχρι τις κορυφαίες θεραπείες σώματος, τέσσερα μεγάλα νέα κέντρα spa προσφέρουν άπειρες υπηρεσίες στον τομέα αυτό.

Η Διεύθυνση Τουρισμού και Συνεδρίων (MGTCA) προέβαλλε ιδιαίτερα τις πολύ ελκυστικές προτάσεις οίνου και γαστρονομίας, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία εστιατορίων και χώρων εστίασης όπου προΐστανται κορυφαίοι και διάσημοι σεφ, όπως οι Alain Ducasse και Joel Robuchon.

“Αν και η ελληνική αγορά αντιπροσωπεύει μόλις το 1% του συνολικού αριθμού διεθνών επισκεπτών που μένουν κατά μέσο όρο για τρεις νύχτες στα ξενοδοχεία του Μονακό, ωστόσο είμαστε πεπεισμένοι ότι όλο και περισσότεροι Έλληνες θα αδράξουν την ευκαιρία να έρθουν στο Μονακό στο εγγύς μέλλον. Το Μονακό ανυπομονεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των απαιτητικών και εκλεκτών Ελλήνων επισκεπτών”, δήλωσε ο Michel Bouquier, διευθυντής Τουρισμού του Πριγκιπάτου του Μονακό.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

21/02/2024
20/02/2024
19/02/2024
16/02/2024
15/02/2024
14/02/2024