Η Τουρκία αποφάσισε να ξεκινήσει την διαφημιστική της καμπάνια στην Αγγλία τρεις μήνες νωρίτερα απ’ ότι συνήθως. Ο διευθυντής του τουριστικού γραφείου Anatolian Sky, κ. Akin Koc ανακοίνωσε ότι οι […]
Η
Ο διευθυντής του τουριστικού γραφείου Anatolian Sky, κ. Akin Koc ανακοίνωσε ότι οι κρατήσεις των Άγγλων για την Τουρκία αυτή τη χρονιά ήταν πολύ λίγες κι αυτό συνέβη διότι η καμπάνια ξεκίνησε αργοπορημένα τον Μάρτιο. Ο κ. Koc συναντήθηκε με τον υπουργό τουρισμού κ. Erkan Mumcu και μετά από συζήτηση αποφασίστηκε η φετινή καμπάνια των 4 εκατομμυρίων λιρών να αρχίσει αμέσως μετά τα Χριστούγεννα. Ο κ. Koc δήλωσε ότι οι κρατήσεις των Άγγλων αυξήθηκαν κατά μόνο 10% τον περασμένο χρόνο κι αυτό λόγω των δύο πολύ σοβαρών σεισμών που έπληξαν την Τουρκία.
Αναμένεται πάντως, όπως είπε, αύξηση των κρατήσεων γύρω στο 50%. "Είμαστε ευχαριστημένοι έστω και με αυτή τη μικρή πρόοδο, όμως περιμέναμε κάτι καλύτερο" πρόσθεσε, "η Γερμανία, η Ολλανδία και το Βέλγιο διπλασίασαν τον αριθμό των τουριστών αυτόν τον χρόνο. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη να προωθηθεί η Τουρκία νωρίς στην αγγλική αγορά που πάντα κάνει πρόωρα τις κρατήσεις, έξι μήνες νωρίτερα από την υπόλοιπη Ευρώπη."
Φωτό: Η Τουρκία για άλλη μία χρονιά (3η συνεχόμενη) είχε τον πρώτο λόγο στην προνομιούχα διαφημιστική θέση στην είσοδο του Earls Court όπου διοργανώθηκε η WTM 2000.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.