Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΑ. Σπηλιωτόπουλος: “Στόχος να κάνουμε την Ελλάδα κομμάτι της καθημερινής ζωής των Ρουμάνων”
Εκδήλωση με Έλληνες και Ρουμάνους επιχειρηματίες στο Βουκουρέστι

Α. Σπηλιωτόπουλος: “Στόχος να κάνουμε την Ελλάδα κομμάτι της καθημερινής ζωής των Ρουμάνων”

Ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Ρουμανία, μίλησε σε εκδήλωση με Έλληνες και Ρουμάνους επιχειρηματίες στο Βουκουρέστι. Μεταξύ άλλων, ο υπουργός αναφέρθηκε στη μακρά παραδοσιακή φιλία μεταξύ…

Ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Ρουμανία, μίλησε σε εκδήλωση με Έλληνες και<...> Ρουμάνους επιχειρηματίες στο Βουκουρέστι. Μεταξύ άλλων, ο υπουργός αναφέρθηκε στη μακρά παραδοσιακή φιλία μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας, αλλά και στη συνεργασία τους, η οποία πλέον και στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής οικογένειας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία. “Τα τελευταία χρόνια οι οικονομικές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, γνωρίζουν σημαντική άνθιση. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω μόνο πως οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στη Ρουμανία πάνω από 3 δισ. ευρώ. Και όπως και στις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες η Ελλάδα δίνει ισχυρό παρών, στηρίζοντας την ανάπτυξη και τις σχέσεις καλής γειτονίας”, δήλωσε ο κ. Σπηλιωτόπουλος.

“Αναλαμβάνοντας πριν από ένα χρόνο την τουριστική ανάπτυξη, ξεκινήσαμε την υλοποίηση ενός εθνικού στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό. Η συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ ξεπερνά το 18% κάτι που σημαίνει πως ένα από τα ισχυρότερα οχήματα για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας είναι ο τουρισμός. Η τουριστική ανάπτυξη αποτελεί προτεραιότητα της ελληνικής κυβέρνησης. Είναι η μεγάλη πρόκληση, το μεγάλο στοίχημα για τον τόπο.

Γιατί ισχυρός τουρισμός σημαίνει ισχυρή οικονομία, αναδιανομή του εισοδήματος, ενίσχυση της περιφέρειας, περιορισμός της εσωτερικής μετανάστευσης. Με την ξεκάθαρη στόχευση δώσαμε, προωθήσαμε από την πρώτη στιγμή τομείς οι οποίοι δεν είχαν ποτέ καλλιεργηθεί τόσο συστηματικά. Εφαρμόζουμε εξωστρεφή πολιτική όσον αφορά στην προβολή και τις επαφές με tour operators, ενώ δώσαμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο δίκτυο επικοινωνίας. Επιχειρήσαμε, με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, άνοιγμα σε νέες αγορές. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η απόφασή μας για την ίδρυση γραφείου ΕΟΤ στο Βουκουρέστι.

Η Ελλάδα είναι ο πλέον δημοφιλής προορισμός για τους Ρουμάνους. Διακόσιες χιλιάδες Ρουμάνοι επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2007, ένας αριθμός που θα παρουσιάσει τελική αύξηση της τάξεως του 20% μέχρι το τέλος του 2008. Η ρουμανική αγορά είναι μία από τις πιο σημαντικές για την μελλοντική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια κατέχει ξεχωριστή, θα έλεγα την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των Ρουμάνων τουριστών. Συγκεκριμένα σε έρευνα του ΕΟΤ για την ρουμανική αγορά διαπιστώσαμε ότι:
• η Ελλάδα σήμερα έχει αναδειχθεί ο αγαπημένος προορισμός του εξωτερικού για τους Ρουμάνους ταξιδιώτες. Πάνω από το 65% των ερωτηθέντων Ρουμάνων πολιτών σκέφτεται σοβαρά να ταξιδέψει στο εξωτερικό. Ενώ για το 72%, η πρώτη επιλογή είναι η Ελλάδα.
• Τα κριτήρια που επιλέγουν για τις διακοπές τους μας οδηγούν σε συντριπτική πλειοψηφία στην ποιότητα των υπηρεσιών, στον πολιτισμό και στο φυσικό περιβάλλον.
• Επίσης, προσλαμβάνουν την εικόνα για την Ελλάδα κατά κύριο λόγο από την τηλεόραση (37%), από συγγενείς και φίλους (36%) και από το διαδίκτυο (35,2%).
• Ως μέσο για να κλείσουν τις διακοπές τους χρησιμοποιούν σε ποσοστό 60% τους tour operators, και εδώ βρίσκεται η σημασία του γραφείου του ΕΟΤ εδώ στο Βουκουρέστι.
• Επίσης, ιεραρχούν τους επιθυμητούς προορισμούς με πρώτη την Κρήτη (45%), την Αθήνα (39%), τη Ρόδο (34%) και την Σαντορίνη (23%).
• Και το πιο σημαντικό για το τέλος: το 45,1% των Ρουμάνων πολιτών που θα επισκεφθούν την Ελλάδα θα δαπανήσουν κατά μέσο όρο από 500 έως 1200 ευρώ κατά την παραμονή τους στην χώρα μας. Ενώ ακόμα και ένα 14% δηλώνει ότι μπορεί να δαπανήσει μέχρι 2.000 ευρώ.

Φέτος, θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στις λεγόμενες αναδυόμενες αγορές, για να κερδίσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο, το οποίο είναι πολύτιμο στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία. Και αισθανόμαστε απόλυτα δικαιωμένοι για την επιλογή μας στην πολιτική της διείσδυσης σε νέες αναδυόμενες αγορές καθώς και με το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που δείχνουμε για αυτές. Επιτρέψτε μου να επισημάνω πως οι αφίξεις από τις νέες αναδυόμενες αγορές ξεπέρασαν το 1.000.000 επισκέπτες.

Έχοντας καθαρή εικόνα για τις απαιτήσεις του διεθνούς ανταγωνισμού εμπλουτίζουμε το παραδοσιακό μοντέλο του Ήλιου και της Θάλασσας, διευρύνοντας ταυτόχρονα το προϊόν μας με εννέα επιπλέον τουριστικούς τομείς. Ενθαρρύνουμε τα έργα υποδομής, επενδύοντας στην ποιότητα. Γιατί η ποιότητα, αποτελεί σήμερα την αιχμή του δόρατος στον ολοένα αυξανόμενο παγκόσμιο ανταγωνισμό. Ολοκληρώνουμε το πολυνομοσχέδιο με τίτλο «Ποιοτική Αναβάθμιση και Διεύρυνση του Τουριστικού Προϊόντος» το οποίο χτίζει τις βάσεις για την μεγάλη τουριστική μεταρρύθμιση του τόπου μας.

Για πρώτη φορά δρομολογούμε ένα στρατηγικό σχέδιο το οποίο συνδυάζει την επιτάχυνση των επενδύσεων, τον εκσυγχρονισμό υποδομών και υπηρεσιών, καθώς και την παγκόσμια προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Όλο τον προηγούμενο χρόνο, δρομολογήσαμε εθνική στρατηγική Τουριστικής Ανάπτυξης.

Στόχος μας είναι η συστηματική βελτίωση, στα όρια ενός φιλόδοξου εθνικού στοιχήματος που θα καταστήσει τη χώρα μας παγκόσμια δύναμη. Τοποθετούμε τον πήχη ψηλά για να προχωρήσουμε στην κατεύθυνση ενός βιώσιμου και ανταγωνιστικού τουριστικού μοντέλου, αποσκοπώντας σε ουσιαστικά και μακροπρόθεσμα κέρδη για τη χώρα μας. Σε αυτήν την προσπάθεια πιστεύουμε πως είστε συνοδοιπόροι και πολύτιμοι συνεργάτες. Aλλωστε ο ελληνικός τουρισμός είναι υπόθεση εθνικής προτεραιότητας”.

“Έχουμε στόχο, όσο το δυνατόν, να προωθήσουμε, να προβάλλουμε την Ελλάδα, να την κάνουμε κομμάτι της καθημερινής ζωής των Ρουμάνων”, κατέηξε ο υπουργός. “Και μέσα από αυτήν την προβολή, μέσα από αυτή την προώθηση να καταφέρουμε να αντλήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους Ρουμάνους επισκέπτες στην Ελλάδα”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024