Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ γαστρονομία να γίνει λόγος επιλογής της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών
ΣΕΤΕ: Πιθανή η προώθησή της μόνο από τον ιδιωτικό τομέα

Η γαστρονομία να γίνει λόγος επιλογής της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών

Με 400.000 ευρώ επένδυση σε ενέργειες μάρκετινγκ, η γαστρονομία τα επόμενα 5 χρόνια μπορεί να γίνει ένας από τους κύριους λόγους επιλογής της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι […]

Με 400.000 ευρώ επένδυση σε ενέργειες μάρκετινγκ, η γαστρονομία τα επόμενα 5 χρόνια μπορεί να γίνει ένας από τους κύριους λόγους<...> επιλογής της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ένταξη της γαστρονομίας στο χαρτοφυλάκιο του ελληνικού τουρισμού και η πλήρης απασχόληση μιας ομάδας επαγγελματιών. Αν αυτό δεν καταστεί σύντομα δυνατό σε επίπεδο Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού, ο ΣΕΤΕ προτίθεται να διερευνήσει την υλοποίηση του σχεδίου αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα.

Αυτά είναι τα κύρια μηνύματα της μελέτης “H Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού”, που παρουσιάστηκε χθες σε συνέντευξη Τύπου. Η μελέτη αποτελεί μια ακόμη πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ για την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου των τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων της χώρας μας η οποία διενεργήθηκε από την ομάδα του Δρ. Δημήτρη Κούτουλα.

Τα κυριότερα σημεία της μελέτης:

  • Η γαστρονομία υπεισέρχεται με διττό τρόπο στη συζήτηση για τον τουρισμό:
    – αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία για όλους ανεξαιρέτως τους τουρίστες
    – αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για ειδικού ενδιαφέροντος τουρίστες.
  • Ο “γαστρονομικός πατριωτισμός” επιβραβεύεται οικονομικά, αφού τα καλά εστιατόρια τοπικής κουζίνας τυγχάνουν δωρεάν προβολής, εξασφαλίζοντας έτσι πρόσθετη πελατεία, μεγαλύτερης διάρκειας σεζόν και, τελικά, κέρδη.
  • Στις τουριστικές περιοχές υπάρχει έλλειμμα ποιότητας και εντοπιότητας στην κουζίνα εστιατορίων και καταλυμάτων. Ελάχιστοι είναι οι εστιάτορες και ξενοδόχοι που νιώθουν πρεσβευτές της τοπικής γαστρονομίας.
  • Ο βαθμός ελληνικότητας του ξενοδοχειακού πρωινού είναι θέμα γαστρονομικής κουλτούρας και όχι κόστους.
  • Όταν οι ξενοδόχοι στόχευσαν στην ποιότητα της κουζίνας, βρέθηκαν τρόποι για να αναβαθμιστεί το φαγητό χωρίς σημαντική επιβάρυνση του κόστους.
  • Η ανάπτυξη της γαστρονομίας ως τουριστικού προϊόντος δεν απαιτεί επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και πάγια. Χρειάζεται επενδύσεις σε ενέργειες μάρκετινγκ.
  • Βασικό εργαλείο προβολής πρέπει να είναι το διαδίκτυο.
  • Η γαστρονομία ως τουριστικό προϊόν χρειάζεται έναν υπεύθυνο Προϊόντος (Product Manager), ο οποίος στελεχώνει έναν αμιγώς οργανισμό μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού, που συνιστά την αναγκαία μετεξέλιξη του ΕΟΤ.

Η μελέτη, επίσης, περιέχει μια σειρά συγκεκριμένων προτάσεων προς ξενοδόχους, εστιάτορες, παραγωγούς και εμπόρους τροφίμων και ποτών, με σκοπό την αναβάθμιση της γαστρονομικής προσφοράς της χώρας μας.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024