Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΗ Θεσσαλονίκη δεν θα δεχτεί ακτοπλοϊκό ακρωτηριασμό για μια ακόμη χρονιά
Παναγιώτης Ψωμιάδης

Η Θεσσαλονίκη δεν θα δεχτεί ακτοπλοϊκό ακρωτηριασμό για μια ακόμη χρονιά

Επιστολή στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιώργο Βουλγαράκη, απέστειλε την Παρασκευή, ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, με αφορμή τη δημοσίευση της πρόσκλησης για σύναψη σύμβασηςανάθεσης […]

Επιστολή στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιώργο Βουλγαράκη, απέστειλε την Παρασκευή, ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, με αφορμή τη δημοσίευση της πρόσκλησης για σύναψη σύμβασης<...>ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών γραμμών.

Με την επιστολή του, η οποία κοινοποιήθηκε στο Γραφείο του Πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή και στον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης Α. Σπηλιωτόπουλο, ο Νομάρχης ζητά από τον κ. Βουλγαράκη να μεριμνήσει και να ενεργήσει δεόντως για την αποκατάσταση των ακτοπλοϊκών γραμμών που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά του Αιγαίου. «Η πόλη δεν πρόκειται να ανεχτεί ακτοπλοϊκό ακρωτηριασμό για μια ακόμη χρονιά» τονίζει χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο κ. Ψωμιάδης.

Η σύμβαση προβλέπει για τη Θεσσαλονίκη τις ακόλουθες γραμμές:


  • Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες – Κυκλάδες – Ηράκλειο, με 2 δρομολόγια την εβδομάδα όλο το χρόνο.

  • Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες, με 1 δρομολόγιο καθημερινά από Ιούνιο μέχρι και Σεπτέμβριο.

  • Θεσσαλονίκη – Χίος – Σάμος – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα.


Όπως επεσήμανε ο κ. Ψωμιάδης, από τη σύμβαση αγνοούνται προορισμοί, όπως Μυτιλήνη, Λήμνος, Σαμοθράκη, Σκύρος, ενώ υπό τη γενική διατύπωση Βόρειες Σποράδες δεν διευκρινίζεται εάν το δρομολόγιο θα εξυπηρετεί τη Σκιάθο ή τη Σκόπελο. Είναι επίσης ορατό ότι τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά, ώστε ακόμη κι αν πραγματοποιηθούν δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας”.

“Χαρακτηριστικό της πλημμελούς πρόσκλησης που απευθύνει το Υπουργείο είναι”, κατά τον Νομάρχη, “ότι από τον Πειραιά προβλέπονται 15 δρομολόγια, από το Λαύριο που εξυπηρετεί πάλι την κίνηση προς Κυκλάδες 6 δρομολόγια και από τη Θεσσαλονίκη, το λιμάνι – πύλη των Βαλκανίων, μόλις 3!”.

“Πως είναι δυνατόν” διερωτάται, “να πετύχουμε την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, όταν αποκλείουμε την πρόσβαση σ’ αυτήν; Πως είναι δυνατόν να ζωντανέψουμε τα νησιά μας, όταν αποκλείουμε τη δυνατότητα ταχείας πρόσβασης όχι μόνο τους Βορειοελλαδίτες αλλά και τους Βαλκάνιους που θέλουν να τα επισκεφθούν;”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024