Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΟι πληγέντες από τις πλημμύρες ξενοδόχοι της Εύβοιας ζητούν κονδύλια και στοχευμένες καμπάνιες
Ξενοδοχία

Οι πληγέντες από τις πλημμύρες ξενοδόχοι της Εύβοιας ζητούν κονδύλια και στοχευμένες καμπάνιες

Το Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ευβοίας αιτάται, μεταξύ άλλων, να υπάρχει πεζοδρόμηση στις τουριστικές περιοχές και σωστή σήμανση του οδικού δικτύου, ταμπέλες σωστά μεταφρασμένες, στα σημεία του οδικού δικτύου που είναι αναγκαία, λόγω και της αύξησης του οδικού τουρισμού εξαιτίας του κορωνοϊού.

Ενόψει της κατάρτισης του προγράμματος τουριστικής προβολής της Στερεάς Ελλάδας έτους 2021, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Ηλίας Μπουρμάς, ζήτησε από τις Ενώσεις Ξενοδόχων της Στερεάς Ελλάδας να καταθέσουν προτάσεις προς αυτόν στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 10/9/20

Το Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ευβοίας (Ε.Ξ.Ε.) συνεδρίασε στις 8 Σεπτεμβρίου 2020 και κατέληξε στις παρακάτω προτάσεις.
“1. Λόγω του ότι είναι σημαντικη η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων μας για να υπάρξει τουρισμός, θέτουμε ως πρωταρχικό αίτημα την επιχορήγηση αυτών, κατά το πρότυπο της Περιφέρειας Μακεδονίας (περιφερειάρχης κ. Τζιτζικώστας). Να επιδοτηθούν οι μικρές και οι πολύ μικρές επιχειρήσεις, με την μέθοδο της μη επιστρεπτέας προκαταβολής (5.000 – 50.000 ευρώ) βάσει κριτηρίων πτώσεως του τζίρου σε σχέση με το 2019. Επίσης πίεση προς την κυβέρνηση να επιδοτηθούν οι εισφορές στα 12μηνης λειτουργίας, εφόσον υπάρξει δραματική πτώση του τζίρου κατά τις εκτιμήσεις των αναλυτών, για την επερχόμενη περίοδο μέχρι τον Απρίλιο του 2021, δεδομένου μάλιστα της ανακήρυξης Δήμων του νομού, σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω των πλημμυρών στην Κεντρική Εύβοια.
2. Αίτημα της Περιφέρειας ειδικά για την Εύβοια λόγω των πλημμυρών, να επιδοτηθεί η ιδιωτική συμμετοχή του Κοινωνικού Τουρισμού και του “Τουρισμού για Όλους”, να επεκταθεί ο χρόνος διαμονής, όπως ακριβώς συνέβη με τα παραμεθόρια νησιά και να αυξηθούν τα κονδύλια για του χρόνου.
3. Να υπάρχει πεζοδρόμηση στις τουριστικές περιοχές και σωστή σήμανση του οδικού δικτύου, ταμπέλες σωστά μεταφρασμένες, στα σημεία του οδικού δικτύου που είναι αναγκαία, λόγω και της αύξησης του οδικού τουρισμού εξαιτίας του κορωνοϊού.
4. Στοχευμένες καμπάνιες από την Marketing Greece ή από όποια άλλη εταιρεία επιλεγεί στις παρακάτω χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ιταλία Βουλγαρία, Ρουμανία, Ισραήλ)
5. Να αναπτυχθούν τα 5 brands, ένα για εκάστη Περιφερειακή Ενότητα, να αναδειχθούν όλα μαζί και χωριστά, λόγω του διαφοροποιημένου τουριστικού προιόντος, μέσω αξιόπιστης εταιρείας που θα επιλέξει η Περιφέρεια η να δοθούν σχετικά κονδύλια στις Περιφερειακές Ενότητες από την περιφέρεια, ώστε να αναπτύξουν αυτές τα brand names.
6. Να δοθούν κονδύλια για να γίνουν διαδικτυακά Β2Βs και να συμμετέχουμε σε διαδικτυακές εκθέσεις, εφόσον αυτές γίνουν με αυτήν την μέθοδο.
7. Το 2021 να ενισχυθούν τα κονδύλια προβολής περισσότερο από το 2020, ώστε να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε, όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της εγχώριας και εισερχόμενης τουριστικής πίτας.
8. Να γίνει αύξηση των κονδυλίων της Περιφέρειας στα προγράμματα Leader, ΕΣΠΑ κ.λπ., ώστε να ενταχθούν περισσότερες επιχειρήσεις και να αιτηθεί στο αρμόδιο υπουργείο την αύξηση του de minimis”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024