Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΞενοδόχοι Νομού Μαγνησίας: Εικονική πραγματικότητα… οι υπέρογκες αυξήσεις

Ξενοδόχοι Νομού Μαγνησίας: Εικονική πραγματικότητα… οι υπέρογκες αυξήσεις

Για εικονική πραγματικότητα η οποία αντί να βοηθάει την ξενοδοχειακή κοινότητα του Νομού Μαγνησίας την κατακερματίζει, κάνει λόγο η Ένωση Ξενοδόχων με αφορμή τις έντονες φήμες για υπέρογκες αυξήσεις στα […]

Για εικονική πραγματικότητα η οποία αντί να βοηθάει την ξενοδοχειακή κοινότητα του Νομού Μαγνησίας την κατακερματίζει<...>, κάνει λόγο η Ένωση Ξενοδόχων με αφορμή τις έντονες φήμες για υπέρογκες αυξήσεις στα ξενοδοχεία σε σχέση με τα περσινά επίπεδα. Ο πρόεδρος των ξενοδόχων Μαγνησίας Κώστας Λεβέντης για να αποδείξει αυτούς τους επιπόλαιους ισχυρισμούς πραγματοποίησε έρευνα στα ξενοδοχεία- μέλη της ώστε να διαπιστώσει τα επίπεδα των τιμών του 2004 σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2003, να αποδείξει ότι η φήμη που υπάρχει σε καμία περίπτωση δεν ισχύει για το Νομό Μαγνησίας και φυσικά να διαφυλάξει τα συμφέροντα των μελών της.

Το τελευταία διάστημα κυκλοφορεί ιδιαίτερα έντονα η φήμη ότι οι τιμές στα ξενοδοχεία διαγράφουν υπέρογκες αυξήσεις σε σχέση με τα περσινά επίπεδα, και ότι οι ξενοδόχοι προσπαθούν να αποκομίσουν όσο το δυνατό υψηλότερες τιμές. Επειδή η φήμη αυτή έχει γενικευτεί, χωρίς να υπάρχουν όμως συγκεκριμένα στοιχεία που να αποδεικνύουν αυτούς τους επιπόλαιους ισχυρισμούς, η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας έκανε σχετική έρευνα και από τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, διαπιστώθηκαν τα παρακάτω:

1. Οι τιμές πόρτας των ξενοδοχείων όλης της χερσαίας Μαγνησίας σε ποσοστό περίπου 35% παραμένουν στα ίδια επίπεδα με πέρσι, σε ποσοστό 50% εμφανίζονται μειωμένες έναντι των αντίστοιχων του 2003, ενώ οι αυξήσεις που παρουσιάζονται δεν υπερβαίνουν το 15%. Είναι ωστόσο απαραίτητο να αναφέρουμε ότι οι τιμές των συμβολαίων/συμφωνιών ξενοδοχείων της περιοχής μας με γραφεία του εξωτερικού παρουσιάζουν έντονη πτωτική τάση που ανέρχεται σε 30-40% έναντι των αντίστοιχων περσινών, ενώ πάρα πολλά ελληνικά γραφεία έχουν εξασφαλίσει ελκυστικά πακέτα για διάθεσή στην ελληνική αγορά, σε τιμές αντίστοιχες με εκείνες των ξένων Tour Operators.

2. Στην πόλη του Βόλου, εάν εξαιρέσουμε τα 2 ξενοδοχεία που έχουν χαρακτηριστεί “ολυμπιακά” κι έχουν συνάψει σχετική συμφωνία με την Οργανωτική Επιτροπή “ΑΘΗΝΑ 2004”, για τα υπόλοιπα παρουσιάζεται:

Στο 7% αύξηση των τιμών πόρτας 30% σε σχέση με το 2003
Στο 30% αύξηση των τιμών πόρτας 15% σε σχέση με το 2003
Στο 23% αύξηση των τιμών πόρτας 10% σε σχέση με το 2003
Στο 23% αύξηση των τιμών πόρτας 5% σε σχέση με το 2003
Το 15% έχουν διατηρήσει τις ίδιες τιμές πόρτας με το 2003

Πρέπει να σημειωθεί ότι οι αυξήσεις συγκρίνονται με τον αντίστοιχο Αύγουστο 2003, μήνας ο οποίος κατά τεκμήριο εδώ και πολλά χρόνια χαρακτηρίζεται ως “χαμηλή περίοδος” για την πόλη του Βόλου. Σε μια μη-ολυμπιακή χρονιά, οι τιμές θα παρουσίαζαν ποσοστά αντίστοιχα με εκείνα των ετών 2002-2003 και συγκεκριμένα μείωση 20% έως αύξηση 10%. Σε παρόμοια ποσοστά κυμαίνονται και τα ποσοστά αύξησης σε σχέση με το 2003, και στην υπόλοιπη χερσαία Μαγνησία. Έτσι σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων καταρρίπτονται οι φήμες περί αυξήσεων στο Νομό και στην Ολυμπιακή πόλη του Βόλου, που ξεκινούν από 50% και σε κάποιες περιπτώσεις φθάνουν έως και 500%, μιας κι όπως αποδεικνύεται οι ξενοδόχοι όχι μόνο δεν έχουν αυξήσει τις τιμές τους, αλλά κάνουν προσπάθειες να τις διατηρήσουν σε χαμηλά επίπεδα, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Έκκληση για διατήρηση των τιμών

Τέλος οι ξενοδόχοι κάνουν έκκληση προς όλα τα συναφή επαγγέλματα τα οποία δραστηριοποιούνται δορυφορικά προς τα ξενοδοχεία μας και με τα οποία έρχονται σε επαφή οι πελάτες μας, να διατηρήσουν χαμηλά τα επίπεδα των τιμών, κρατώντας όμως υψηλά τον πήχη της εξυπηρέτησης, της φιλικότητας γενικότερα του πνεύματος φιλοξενίας που κληρονομήσαμε από τους αρχαίους προγόνους μας, τώρα που Ελλάδα θα βρίσκεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος και θα πρέπει να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Είναι χαρακτηριστική η προσπάθεια της Ένωσης που καλεί όλους τους επαγγελματίες να προσπαθήσουν ανατρέψουν το αρνητικό κλίμα που κάποιοι ανταγωνιστές σε μεσογειακό επίπεδο προσπαθούν να επιβάλλουν στην Ελλάδα, και ο Βόλος και το Πήλιο να τηρήσουν 12 μήνες τουρισμό για όλα τα βαλάντια.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024