Σχεδόν οι μισοί από όλους τους ταξιδιώτες στην Ινδία εξέφρασαν την επιθυμία να ξοδεύουν χρήματα στα αεροδρόμια σύμφωνα με νέα έρευνα από το Centre for Asia Pacific Aviation. Το 44% των επιβατών των Full Service αεροπορικών εταιρειών (FSC) και σχεδόν το 40% των Low Cost αεροπορικών εταιρειών…
Σχεδόν οι μισοί από όλους τους ταξιδιώτες στην Ινδία εξέφρασαν την επιθυμία να ξοδεύουν χρήματα στα αεροδρόμια σύμφωνα με νέα έρευνα από το Centre for Asia Pacific Aviation. Το 44% των επιβατών των Full Service<...> αεροπορικών εταιρειών (FSC) και σχεδόν το 40% των Low Cost αεροπορικών εταιρειών (LCC) θα ήθελαν να αγοράζουν προϊόντα από τα αεροδρόμια άφιξης ή αναχώρησης τους.
Όσον αναφορά την συμπεριφορά για τα καταναλωτικά αγαθών τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν ότι υπάρχουν σχεδόν μηδαμινές διαφορές στην αγορά προϊόντων μεταξύ των Full Service και Low Cost αεροπορικών εταιρειών.
Συγκεκριμένα:
- Το 56% το FSC επιβατών και το 52% των LCC επιβατών επιθυμούν να αγοράζουν σοκολάτες στα αεροδρόμια.
- Το 49% των LCC επιβατών θα αγόραζε βιβλία, εν συγκρίσει με το 44% των FSC επιβατών για το ίδιο προϊόν.
- Το 47% των FSC επιβατών θα τους ενδιέφερε να αγοράζουν προϊόντα πολυτελείας σε σχέση με το 42% των LCC επιβατών.
Προς το παρόν, τα αεροδρόμια της Ινδίας είναι ακόμα υπό ανάπτυξη αναφορικά με την καταναλωτική δραστηριότητα. Τα στοιχεία αυτά συνιστούν μια πιθανή πραγματική αύξηση που μπορεί να προέλθει μελλοντικά στον τομέα αυτό.