Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΝέα υπηρεσία Inspired Service στην Οικονομική Θέση Coral της Etihad
Σε εφαρμογή σε πάνω από 40 από τις συνολικά 62 διεθνείς διαδρομές

Νέα υπηρεσία Inspired Service στην Οικονομική Θέση Coral της Etihad

Η Etihad Airways ανακοίνωσε ότι η νέα υπηρεσία “Inspired Service” της Coral Economy καμπίνας της έχει μπει σε εφαρμογή σε περισσότερες από 40 από τις συνολικά 62 διεθνείς διαδρομές της […]

Η Etihad Airways ανακοίνωσε ότι η νέα υπηρεσία “Inspired Service” της Coral Economy καμπίνας της έχει μπει σε εφαρμογή σε περισσότερες από<...> 40 από τις συνολικά 62 διεθνείς διαδρομές της εταιρείας, ενώ μέχρι τα τέλη Μαΐου η υπηρεσία αυτή θα έχει ενσωματωθεί πλήρως.

Η εφαρμογή της υπηρεσίας της Etihad “Inspired Service” στην Coral Economy ακολουθεί το σκεπτικό του επιτυχημένου λανσαρίσματος της καινοτόμου αυτής υπηρεσίας στις διακεκριμένες καμπίνες της εταιρείας, καθώς και το σκεπτικό της υπηρεσίας αυτής ως υπηρεσία εδάφους στην βάση της εταιρείας στο Aμπου Ντάμπι και σε βασικά αεροδρόμια στο παγκόσμιο δίκτυο προορισμών της αεροπορικής εταιρείας.

Η υπηρεσία “Inspired Service” παρέχει στους πελάτες της Οικονομικής Θέσης μια περισσότερο προσαρμοσμένη στις ανάγκες των επιβατών εμπειρία, που περιλαμβάνει:

  • περισσότερες επιλογές φαγητών και ποτών, συμπεριλαμβανομένων γευμάτων επιλογής τριών πιάτων, με ζεστά επιδόρπια και ζεστά και κρύα ροφήματα και διαφορετικά είδη καφέ
  • μια πιο προσωπικού ύφους υπηρεσία από τα μέλη της καμπίνας
  • μεγαλύτερα, μεγάλης άνεσης μαξιλάρια που βοηθούν την ανάπαυση και την ξεκούραση
  • ταξιδιωτικό kit με αντικείμενα που ξεκουράζουν τους επισκέπτες που ταξιδεύουν με ολονύκτιες πτήσεις και
  • ειδική υποστήριξη για οικογένειες και παιδιά, που περιλαμβάνει πακέτα ψυχαγωγίας για παιδιά

Ο Peter Baumgartner, γενικός εμπορικός διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: “Όταν καθορίσαμε την φιλοσοφία της υπηρεσίας “Inspired Service” και σχεδιάσαμε το σκεπτικό των προσφερόμενων υπηρεσιών, ακούσαμε προσεκτικά τι ακριβώς αναζητούσαν οι πελάτες μας σε όλες τις κατηγορίες των θέσεων κατά τη διάρκεια των πτήσεων αλλά και στο έδαφος, όπως μια πιο εξατομικευμένη υπηρεσία προσαρμοσμένη στις προσωπικές ανάγκες του κάθε επιβάτη και γιΆ αυτό το λόγο ήταν τόσο σημαντικό για εμάς να το κάνουμε σωστά.

Από τη στιγμή που ξεκινήσαμε το λανσάρισμα της υπηρεσίας “Inspired Service” στην Coral πέρυσι τον Οκτώβριο, η ανταπόκριση υπήρξε απροσδόκητα θετική και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε ότι από το τέλος Μαϊου, όλοι οι επισκέπτες που ταξιδεύουν στην οικονομική καμπίνα θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν την υπηρεσία αυτή”.

Η Etihad αυτή τη στιγμή προωθεί την υπηρεσία “Inspired Service” στους επισκέπτες αρκετών εκ των μεγαλύτερων εμπορικών κέντρων στα ΗΑΕ. Οι προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν τέσσερεις θέσεις της Coral Economy, δια-δραστικές μονάδες έκθεσης καθώς και παιχνίδια και διαγωνισμούς για όλες τις ηλικίες. Οι προωθητικές ενέργειες πραγματοποιήθηκαν σε αρκετά εμπορικά κέντρα στο Aμπου Ντάμπι και στο Ντουμπάι και θα πραγματοποιηθούν επίσης στα ακόλουθα εμπορικά κέντρα μέσα στον Μάιο:
– Abu Dhabi Mall – 6, 7 και 8 Μαΐου
– Marina Mall – 13, 14 and 15 Μαΐου και
– Jimi Mall, Al Ain – 20, 21 και 22 Μαΐου.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024