Όπως έχει ήδη δημοσιευθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ζητήσει από την Ολυμπιακή Αεροπορία την απόσυρση 11 αεροσκαφών, τύπου Boeing 737-200 για περιβαλλοντικούς λόγους. Σε αντίθετη περίπτωση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, απείλησε […]
Όπως έχει ήδη δημοσιευθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ζητήσει από την
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στηρίζει τις πιέσεις της στο άρθρο 2 της κοινοτικής οδηγίας 92 που υιοθετήθηκε στις 2 Μαρτίου του 1992 και η οποία προβλέπει ότι την 1η Απριλίου 2002 τα αεριωθούμενα υποηχητικά αεροπλάνα Boeing 737-200 θα μπορούν να κυκλοφορούν και μετά την 1η Απριλίου 2002 μόνο υπό τις δύο προϋποθέσεις, ότι θα έχουν ηλικία μικρότερη των 25 ετών και θα είναι εφοδιασμένα με το αποκαλούμενο Hushkit, ένα σύστημα μείωσης του θορύβου.
Από την πλευρά της η Ολυμπιακή Αεροπορία ανακοίνωσε ότι διατηρεί ως και σήμερα στον επιχειρησιακό της σχεδιασμό και χρησιμοποιεί τα 3 μόνο από τα έντεκα που συνολικά διαθέτει αυτού του τύπου αεροσκάφη Β737-200 αλλά με υψηλό στάνταρ ασφάλειας. Για το θέμα αυτό εγκαίρως έχει ενημερωθεί, αναφέρει η
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.