Μετά το σεισμό στην Ινδονησία και την καταστροφή από τα παλιρροιακά κύματα που επηρέασαν αρκετούς προορισμούς της Gulf Air στη Νοτιοανατολική Ασία, η αεροπορική εταιρία έθεσε σε λειτουργία μια τηλεφωνική […]
Μετά το σεισμό στην Ινδονησία και την καταστροφή από τα παλιρροιακά κύματα που επηρέασαν αρκετούς προορισμούς της Gulf Air στη<...> Νοτιοανατολική Ασία, η αεροπορική εταιρία έθεσε σε λειτουργία μια τηλεφωνική γραμμή, η οποία λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως και εφοδιάζει με πληροφορίες τους επιβάτες και τους συγγενείς των επιβατών που ταξιδεύουν από και προς τις πληγείσες περιοχές. Ακόμα, η Gulf Air μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια όπως κουβέρτες, τρόφιμα και ρούχα στις περιοχές που επλήγησαν, ενισχύοντας την δράση των ανθρωπιστικών οργανώσεων κάθε χώρας στην οποία έχει σταθμό.
Επίσης, η εταιρία συνεργάζεται στενά με τα κυβερνητικά στελέχη, την αστυνομία και τα νοσοκομεία αυτών των χωρών, ώστε να εξασφαλίσει ότι οι επιβάτες δέχονται βοήθεια με κάθε πιθανό τρόπο για την ασφαλή επιστροφή σπίτι τους. Η συνεργασία αυτή περιλαμβάνει, επίσης, βοήθεια στην περίπτωση απώλειας ταξιδιωτικών εγγράφων.
Πιο συγκεκριμένα, τα κέντρα διαχείρισης κρίσεων της Gulf Air έχουν εγκατασταθεί στο Κολόμβο, την Ταϊλάνδη και το Μαντράς, έτσι ώστε να παρέχουν αμέσως 24ωρη βοήθεια στους επιβάτες, ενώ έχουν διακανονιστεί και επιπλέον μεταφορές ώστε να διευκολύνουν τους επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.