Όσον αφορά στο Δεκέμβριο του 2014, ποσοστό 85% των πάνω από 36.000 πτήσεων της Ryanair φτάνουν στην ώρα τους (επηρεασμένες από καιρικές συνθήκες και αποτυχία του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.
Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία επιβατών Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τα οποία:
- 85% των πάνω από 36.000 πτήσεων της φτάνουν στην ώρα τους (επηρεασμένες από καιρικές συνθήκες και αποτυχία του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.
- Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.
- Λιγότερο από 1 παράπονο που αφορά αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Δεκέμβριος |
2013 |
2014 |
Πτήσεις στην ώρα τους |
85% |
85% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες |
0.49 |
0.73 |
Παράπονα για αποσκευές για κάθε 1,000 επιβάτες |
0.44 |
0.54 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες |
99% |
99% |
Ο Robin Kiely από τη Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair, μετέφερε πάνω από 6 εκατ. επιβάτες τον Δεκέμβριο με 85% των 36,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των επιβατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να μεταφέρουνε δεύτερη μικρή χειραποσκευή στο αεροσκάφος, να κάνουνε κρατήσεις γρηγορότερα, να καταχωρήσουνε τα στοιχεία τους στην ανανεωμένη εύχρηστη ιστοσελίδα και μέσο της νέας μας εφαρμογής, να ταξιδέψουνε με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, να απολαύσουν ‘ησυχες πτήσεις’, και αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιήσουνε τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους καθόλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.