Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ σημασία του Mail Marketing στις δράσεις προβολής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
ITS Athens

Η σημασία του Mail Marketing στις δράσεις προβολής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

Η αποτελεσματικότητα του Mail Marketing στη επικοινωνία με τους πελάτες και τη διαφημιστική προβολή των επιχειρήσεων ήταν το βασικό συμπέρασμα της εκδήλωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) με θέμα «Mail Marketing: […]

Η αποτελεσματικότητα του Mail Marketing στη επικοινωνία με τους πελάτες και τη διαφημιστική προβολή των επιχειρήσεων ήταν το βασικό συμπέρασμα της εκδήλωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) με θέμα «Mail Marketing: ο αποδοτικότερος<...>τρόπος για το ξενοδοχειακό marketing» που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο, στο πλαίσιο της 1ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού International Tourism Salon (ITS) Athens 2006.

Κατα την ομιλία του ο κ. Γεώργιος Χατζηδάκης από την εταιρία Full Fill παρουσίασε τους πέντε βασικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να προστεθεί το mail marketing στην επικοινωνία των επιχειρήσεων τονίζοντας ότι βοηθάει στον αποτελεσματικό τρόπο σκέψης, φέρνει νέους πελάτες, αυξάνει την πίστη των παρόντων, ανοίγει νέους επιχειρηματικούς δρόμους και «αγγίζει την ψυχή» των πελατών.

Εν συνεχεία, ο Τομεάρχης Marketing των ΕΛΤΑ, κ. Κωνσταντίνος Φλωκόπουλος, υπογράμμισε ότι το mail marketing αναπτύσσεται γιατί φέρνει αποτελέσματα προσθέτοντας ότι σύμφωνα με προβλέψεις το 2007 η αύξηση της χρήσης του mail marketing, διεθνώς, θα αγγίξει το 21,5% σε σχέση με το 2002. Παράλληλα στην Ελλάδα αναμένεται η χρήση του Mail Marketing (διαφημιστικό ταχυδρομείο) να σημειώσει αλματώδη ανάπτυξη, συγκεκριμένα εκτιμάται ότι το 2006 θα αυξηθεί κατά 36,9% έναντι του 2005. Ο κ. Φλωκόπουλος παρουσίασε τους λόγους για τους οποίους το Mail Marketing είναι αποτελεσματικό και τόνισε ότι η δημιουργικότητα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των παραληπτών. Επιπλέον, έθεσε ως προϋποθέσεις για την επιτυχία μιας αποστολής τη συνάφεια, το σεβασμό και την ανταμοιβή. Τέλος, επεσήμανε ότι το διευρυμένο δίκτυο των ΕΛΤΑ και η αξιοπιστία τους καθιστούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία και την χρήση του Mail Marketing ως το καταλληλότερο «κανάλι» προβολής και διαφήμισης.

Με τη σειρά του, ο κ. Ξενοφών Χατζηθανάσης εκπροσωπώντας τη Διεύθυνση Διεθνούς Ταχυδρομείου τόνισε ότι το mail marketing βοηθά τους επιχειρηματίες να κατευθύνονται απ’ευθείας στο στόχο, να προσωποποιούν την επικοινωνία τους, να κερδίζουν νέους πελάτες, να διατηρούν τους υπάρχοντες και βέβαια να δημιουργούν πιστούς πελάτες. Η προβολή την κατάλληλη χρονική στιγμή, η στοχευμένη επικοινωνία και η διατήρηση της διαπροσωπικής επαφής μπορούν να αποφέρουν σημαντικά αποτελέσματα στον τομέα marketing των επιχειρήσεων. Τέλος έκανε αναφορά στις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ «Ομαδικής Επιστολής με Διεύθυνση Παραλήπτη» για το εσωτερικό και «Διεθνούς Ομαδικής Αποστολής» για το εξωτερικό.

Στην εισήγησή του ο κ. Γεώργιος Σαλιάρης – Φασσέας από την εταιρεία Ogilvy One, επεσήμανε πως μέσω των δημιουργικών ιδεών στο mail marketing μπορούν να προβληθούν αποτελεσματικά οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, να γίνουν ευρύτερα γνωστά τα πλεονεκτήματά τους και να προωθηθούν εμπορικές συνεργασίες παρουσιάζοντας το χαρακτηριστικό παράδειγμα των NH Hotels.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024