Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΓαστρονομίαΚάλυψαν εργαζόμενη με σοκολάτα και την “πρόσφεραν” σε μπουφέ ξενοδοχείου
Γαστρονομία

Κάλυψαν εργαζόμενη με σοκολάτα και την “πρόσφεραν” σε μπουφέ ξενοδοχείου

Ένα ιταλικό ξενοδοχείο ζήτησε τελικά συγνώμη αφού “πρόσφερε” σε μπουφέ μια εργαζόμενη ντυμένη με μπικίνι και καλυμμένη με σοκολάτα που χρησιμοποιήθηκε ως κεντρικό κομμάτι ενός μπουφέ με τα γλυκά.

Σοκ έπαθαν οι παραθεριστές ξενοδοχείου στην Ιταλία αφού είδαν στον απογευματινό μπουφέ που περιείχε σάντουιτς, κέικ, αρτοσκευάσματα και καναπεδάκια μια ημίγυμνη γυναίκα καλυμένη με σοκολάτα!

Ο διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού, Federico Mazzieri, από το Μιλάνο ήταν μεταξύ των καλεσμένων στο Voi Hotels τεσσάρων αστέρων στο Golfo Aranci στο νησί της Σαρδηνίας και έμεινε έκπληκτος όταν είδε τον μπουφέ δίπλα στην πισίνα, με την ημίγυμνη και καλυμένη με σοκολάτα γυναίκα, όπως αναφέρει δημοσίευμα της DailyMail.

Ο κ. Mazzieri είπε για το γεγονός: «Ήμουν με την 14χρονη κόρη μου και μείναμε και οι δύο σοκαρισμένοι από αυτό που είδαμε. Μείναμε και οι δύο άφωνοι. Η κόρη μου μου είπε “Μπαμπά, πόσο αηδιαστικό, αυτή δεν είναι μια χώρα όπου οι γυναίκες μπορούν να πετύχουν πράγματα».

Τι στο καλό σκεφτόταν η διεύθυνση του ξενοδοχείου; Απλώς αντικειμενοποιούσε τη γυναικεία φιγούρα, σκέφτεται ο κ. Mazzieri.

Η γυναίκα ήταν καλυμμένη με σοκολάτα και πρέπει να ήταν εκεί για μισή ώρα, ενώ το ξενοδοχείο την προηγούμενη μέρα είχε ένα σοκολατένιο άγαλμα στη θέση της. Η υπάλληλος της ψυχαγωγίας, animateur, ήταν στο τραπέζι, με μπικίνι, ξαπλωμένη, και καλυμμένη με σοκολάτα, ανάμεσα σε όλο το φαγητό. Κάποιοι από τους πελάτες του ξενοδοχείου το βρήκαν διασκεδαστικό και τραβούσαν φωτογραφίες, ενώ οι περισσότεροι ενοχλήθηκαν και αποχώρησαν.

O κ. Mazzieri το δημοσιεύσε στο λογαριασμό του στο LinkedIn υποχρεώνοντας ουσιαστικά το ξενοδοχείο σε απολογία κάτω από τα βαριά σχόλια του post. Η Voi Hotels – την οποία χρησιμοποιούν οι βρετανικές εταιρείες διακοπών easyJet και Thomas Cook, και στην οποία ανήκει το ξενοδοχείο δήλωσε «Πάνω από όλα θα θέλαμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας που βρίσκονταν στο ξενοδοχείο την πιο ειλικρινή μας συγνώμη. Θα θέλαμε να τονίσουμε έντονα ότι καθημερινά δεσμευόμαστε να εφαρμόζουμε τις δηλωμένες αξίες, μεταξύ των οποίων προτεραιότητα είναι ο σεβασμός προς το προσωπικό και τους επισκέπτες μας. Λυπούμαστε βαθύτατα για αυτό το περιστατικό και θέλουμε να επαναλάβουμε ότι ποτέ δεν είχαμε καμία πρόθεση να παραποιήσουμε οτιδήποτε άλλο εκτός από τις αξίες που υποστηρίζουμε. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ακούραστα ώστε να μην επαναληφθούν καταστάσεις όπως αυτή και λαμβάνουμε άμεσα μέτρα για να αντιμετωπίσουμε αυτό το περιστατικό και να διασφαλίσουμε ότι δεν θα προσβληθούν πελάτες στο μέλλον».

Ο κ. Cristian Solinas, περιφερειακός κυβερνήτης της Σαρδηνίας, που προσελκύει χιλιάδες Βρετανούς παραθεριστές κάθε καλοκαίρι, δήλωσε για το θέμα ότι «Αυτό είναι ένα επεισόδιο που προσβάλλει τους πάντες και με έχει αφήσει επίσης άφωνο. Αυτή είναι μια σκηνή που δεν έπρεπε να έχουμε δει ποτέ και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την φιλόξενη εικόνα της Σαρδηνίας».

Ενώ ο Paolo Manca, της Ομοσπονδίας Ξενοδόχων της Ιταλίας, δήλωσε «Αυτό είναι ασυγχώρητο και με πολύ κακό γούστο, αλλά δεν νομίζω ότι είναι ο τρόπος λειτουργίας της αλυσίδας».

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024