Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣε αναζήτηση νέας ελκυστικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη – City Break Destination

Σε αναζήτηση νέας ελκυστικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης

Κατανομή του προσωπικού του ΕΟΤ για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών σε περιόδους αιχμής, αναβάθμιση του γραφείου του Οργανισμού στο αεροδρόμιο 'Μακεδονία', καλύτερη σήμανση στις εισόδους της πόλης και δημιουργία info kiosks είναι μερικά απο όσα αποφασίστηκαν στην πρώτη άτυπη συνάντηση εκπροσώπων φορέων και συλλόγων της Θεσσαλονίκης.

Τη νέα ελκυστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης που θα φέρει περισσότερους τουρίστες καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, αναζητούν από κοινού ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

Για το σκοπό αυτό, την περασμένη Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012, πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, η πρώτη άτυπη συνάντηση εκπροσώπων φορέων και συλλόγων της πόλης που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τον τουρισμό, παρουσία του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ κ. Νίκου Καραχάλιου, ο οποίος και έδωσε τις βασικές κατευθύνσεις για τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική της Θεσσαλονίκης, κατ’αρχήν ως προορισμού για το Σαββατοκύριακο (City Break Destination), για Έλληνες και ξένους επισκέπτες.

Μεταξύ άλλων αποφασίστηκε η κατανομή του προσωπικού του ΕΟΤ προς την κατεύθυνση της εξυπηρέτησης επισκεπτών σε περιόδους αιχμής, η αναβάθμιση του γραφείου του Οργανισμού στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”, η καλύτερη σήμανση στις εισόδους της πόλης, η δημιουργία μίνι καμπάνιας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, η δημιουργία info kiosks στην πόλη και η χρήση ιστοσελίδας με πληροφοριακό υλικό για διαμονή, διασκέδαση, ψυχαγωγία και χρηστικές πληροφορίες για τους τουρίστες που φιλοξενούνται στη Θεσσαλονίκη.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ στάθηκε ιδιαίτερα σε ένα από τα μεγαλύτερα προσόντα που διαθέτει όπως είπε η Θεσσαλονίκη και δεν είναι άλλο, από τη ζεστή φιλοξενία των κατοίκων της και, με αφορμή μεμονωμένα περιστατικά που κάνουν, όπως παρατήρησε, κακό στον τουρισμό της χώρας μας, σημείωσε χαρακτηριστικά: “Κάθε φορά που έχουμε βίαια επεισόδια, οι ακυρώσεις αυξάνονται. Η αντιπολίτευση δε γίνεται με γιαούρτια στο Φούχτελ. Πρέπει να διαφυλάξουμε τον τουρισμό μας και το μήνυμα που περνάμε στο μέσο ξένο πολίτη”, είπε ο κ. Καραχάλιος, επαναλαμβάνοντας τους ιδιαίτερους δεσμούς που διατηρεί με την πόλη, λόγω καταγωγής της μητέρας του.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, επισήμανε κυρίως την αύξηση του αριθμού των παράνομων ενοικιαζόμενων και διαφημιζόμενων -μέσω γνωστών ιστοσελίδων- δωματίων και καταλυμάτων, τα οποία λειτουργούν ανεξέλεγκτα και ζήτησε τη δραστική αντιμετώπιση του φαινομένου, προκειμένου να προστατευθούν οι νόμιμοι και συνεπείς επαγγελματίες του κλάδου. Ο κ. Θωμόπουλος πρότεινε επίσης τη δυνατότητα χορήγησης οικογενειακής βίζας αλλά και βίζας πολλαπλών εισόδων για τους Τούρκους επισκέπτες, προκειμένου η Θεσσαλονίκη να γίνει ακόμα πιο οικονομικός και ελκυστικός προορισμός για τους γείτονές μας.

Στη συνάντηση πήραν μέρος, από πλευράς ΕΞΘ ο πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, ο γενικός γραμματέας κ. Δημήτριος Μουσιάδης και ο ταμίας κ. Φώτιος Παπαδόπουλος, ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Παιδείας και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Σπύρος Πέγκας, εκπρόσωποι του αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης και του δημάρχου Θεσσαλονίκης, ο γενικός διευθυντής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Νίκος Σαπουντζής, η διευθύντρια του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης κα Πολυξένη Αδάμ–Βελένη, ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης κ. Πρόδρομος Μοναστηρίδης, εκπρόσωπος του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, η διοικητής της Τουριστικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης κα Αικατερίνη Ματθαίου, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας–Θράκης κ. Βύρων Θεολόγης, το προεδρείο του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης και υπηρεσιακοί παράγοντες του ΕΟΤ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024