Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
Οικονομία και τουρισμός

Τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Με όχημα την καμπάνια 'Aegean Islands.Like No Other', η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής για το 2016. Ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας.

Με στόχο τη δημιουργία ενιαίας ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας και την ενίσχυση της θέσης της στην διεθνή τουριστική βιομηχανία, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου παρουσίασε σήμερα το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Αποτελώντας το δυναμικότερο όχημα του ελληνικού τουρισμού, καθώς το Νότιο Αιγαίο υποδέχεται το 25% περίπου των διεθνών αφίξεων και συγκεντρώνει το 30% των τουριστικών εσόδων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δημιουργεί μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης.

Με όχημα την καμπάνια “Aegean Islands.Like No Other”, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής για το 2016. Ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας.  

Παρουσία της αναπλ. υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, του προέδρου του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη, των βουλευτών και δημάρχων των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου και πλήθους εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων και επιχειρηματικών ενώσεων της περιφέρειας, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γεώργιος Χατζημάρκος παρουσίασε την ολοκληρωμένη στρατηγική τουρισμού, η οποία πρόσφατα είχε τεθεί και σε διαβούλευση με τους τουριστικούς φορείς και δημάρχους της περιφέρειας.


Από αριστερά, Ο κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης, πρόεδρος ΣΕΤΕ με τον κ. Γιώργο Χατζημάρκο, περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου.

Στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας είναι η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας, μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνεται σε στοχευμένες αγορές στόχους. Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας.

Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης της καμπάνιας στους δημοσιογράφους και στους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς της εγχώριας τουριστικής αγοράς, και στο πλαίσιο της φιλοσοφίας για συνεργασία και συντονισμό όλων των μερών, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί, πραγματοποιήθηκε κλειστή “Συνάντηση Εργασίας” με τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με σκοπό την παράθεση περαιτέρω διευκρινίσεων και αναλυτικότερης συζήτησης επί του τελικού Στρατηγικού Σχεδίου.

Χρονιά μεγάλης ευθύνης, αλλά και μεγάλης ευκαιρίας χαρακτήρισε το 2016 η κα Κουντουρά, στην ομιλία της. “Οφείλουμε να συνεχίσουμε με στοχευμένο σχέδιο όλοι μαζί για να κεφαλαιοποιήσουμε την περυσινή μας επιτυχία των επιδόσεων- ρεκόρ και να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη και φέτος στον τουρισμό, τον τομέα που δείχνει ξεκάθαρα πλέον ότι κυριαρχεί στην προσπάθεια ανάτασης της εθνικής μας οικονομίας” τόνισε χαρακτηριστικά.

Η υπουργός αναφέρθηκε στις θετικές προοπτικές από τη μέχρι στιγμής πορεία των κρατήσεων, αλλά και στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται από το γενικότερο κλίμα στην ευρύτερη περιοχή, καλώντας το σύνολο των φορέων του ελληνικού τουρισμού σε συνεργασία με κοινό στόχο να βγει δυναμικά ο ελληνικός τουρισμός στις διεθνείς αγορές.


Από αριστερά η κα Έλενα Κουντουρά, αναπλ. υπουργός Τουρισμού με τον κ. Γιώργο Χατζημάρκος, περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου.

Η υπουργός αναφέρθηκε ακόμη στην ιδιαίτερα εποικοδομητική  συνεργασία που έχει ξεκινήσει το υπουργείο με τις περιφέρειες, τους φορείς και τον ιδιωτικό τομέα, για την προώθηση της νέας, ενιαίας τουριστικής εικόνας της Ελλάδος στο εξωτερικό.

Επισήμανε ότι το υπουργείο σχεδιάζει συντονισμένα το νέο αναπτυξιακό χάρτη της χώρας με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής, ενισχύει την εξωστρέφεια του ελληνικού τουρισμού και στηρίζει κάθε προσπάθεια προβολής και παρουσίας στο εξωτερικό.

“Είμαι δίπλα σας, στην προσπάθεια αυτή, στην κοινή προσπάθεια που κάνουμε για να ενισχύσουμε την εικόνα της Ελλάδας διεθνώς ως η παγκόσμια τουριστική δύναμη που της αξίζει να είναι” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γιώργος Χατζημάρκος τόνισε: “Η επιτυχία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον Τουρισμό, είναι και επιτυχία της Ελλάδας. Η επιτυχία που έχει ανάγκη σήμερα η χώρα μας, θα έρθει  μόνο μέσα από πάρα πολύ δουλειά, οργάνωση, μέθοδο, μελέτη και σχέδιο. Αφήνουμε πίσω μας την περίοδο του αυτοσχεδιασμού και των χαμένων ευκαιριών. Σχεδιάζουμε το αύριο και το διεκδικούμε με οργάνωση, επαγγελματισμό και με όρους που ταιριάζουν σε έναν πρωταθλητή”.

“Μέσω των περιφερειακών γραφείων μας, και της Marketing Greece αναπτύξαμε τα στρατηγικά marketing plans τουριστικού προϊόντος για πέντε περιφέρειες της χώρας. Σήμερα μαζί με την Περιφέρεια, παρουσιάζουμε το marketing plan Νοτίου Αιγαίου”, δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, και συνέχισε λέγοντας: “Μια περιφέρεια της οποίας η ποικιλομορφία των προορισμών και η μοναδικότητα κάθε νησιού ξεχωριστά δημιουργούν ένα σύνθετο, αλλά ταυτόχρονα ανταγωνιστικό παζλ για τον ελληνικό τουρισμό”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024