Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΑνάστατοι οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ από τα συχνά δυστυχήματα

Ανάστατοι οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ από τα συχνά δυστυχήματα

Ανάστατοι από τα συχνά δυστυχήματα, που έχουν σημειωθεί τον τελευταίο καιρό και έχουν ταράξει το αίσθημα ασφάλειας του επιβατικού κοινού για τα σιδηροδρομικάταξίδια, εμφανίζονται και οι ίδιοι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, […]

Ανάστατοι από τα συχνά δυστυχήματα, που έχουν σημειωθεί τον τελευταίο καιρό και έχουν ταράξει το αίσθημα ασφάλειας του επιβατικού κοινού για τα σιδηροδρομικά<...>ταξίδια, εμφανίζονται και οι ίδιοι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, οι οποίοι πραγματοποίησαν την Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2006, τετράωρη στάση εργασίας, σε ένδειξη συμπαράστασης στην οικογένεια του μηχανοδηγού που σκοτώθηκε στο πρόσφατο δυστύχημα στο Μενίδι.

Παρόλο που το τελευταίο δυστύχημα στο Μενίδι, τρίτο σε διάστημα δύο μηνών, οφείλεται με τα μέχρι τώρα στοιχεία σε ανθρώπινο λάθος, εντούτοις, όπως επισημαίνει σε δημοσίευμα της η εφημερίδα `Τα Νέα`, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα για το πώς λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Όπως λένε εργαζόμενοι του OΣΕ, στη γραμμή μεταξύ Αθήνας και Oινόης δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης, ενώ εδώ και αρκετό καιρό έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και τα φωτοσήματα. Με την τηλεδιοίκηση οι υπάλληλοι των σταθμών μπορούν να χειρίζονται από μακριά τα `κλειδιά` των σιδηροτροχιών, αλλάζοντάς τα με το πάτημα ενός κουμπιού και όχι χειροκίνητα. Επίσης, η φωτοσήμανση προειδοποιεί τους μηχανοδηγούς των τρένων εάν υπάρχει άλλο προπορευόμενο τρένο, ενώ τους δείχνει και τη θέση στην οποία βρίσκονται κάθε φορά τα `κλειδιά` των σιδηροτροχιών.

Το σύστημα φωτοσήμανσης στο τμήμα Αθήνα – Oινόη λόγω των έργων ανακατασκευής στο σιδηροδρομικό δίκτυο έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του, με αποτέλεσμα οι φωτεινοί σηματοδότες να μη λειτουργούν. Επίσης, όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι, ο χρόνος ασφαλείας που μεσολαβεί στις αναχωρήσεις δύο τρένων από τον ίδιο σταθμό έχει μειωθεί από τα 12 στα 6 λεπτά, ενώ τα τρένα ακόμη και μέσα στην Αθήνα, όπου υπάρχουν πάρα πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, κινούνται πλέον με ταχύτητα έως και 90 χλμ. την ώρα, έναντι 60 χλμ. πριν.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024