Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΝέα μελέτη του ΠΟΤ για τον τουρισμό shopping
UNWTO

Νέα μελέτη του ΠΟΤ για τον τουρισμό shopping

Τη μέλετη του για τον τουρισμό shopping παρουσίασε πρόσφατα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού, προσφέροντας μια σειρά από πρακτικές κατευθυντήριες γραμμές και αρχές για όλους τους προορισμούς που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη αυτού του είδους τουρισμού.

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η Παγκόσμια Μελέτη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), για τον τουρισμό shopping που αναλύει τις τελευταίες τάσεις στις αγορές τουρισμού, προσφέροντας γνώσεις σε βασικούς παράγοντες επιτυχίας για προορισμούς με στόχο την ανάπτυξη αυτού του είδους τουρισμού.
 
Ο τουρισμός shopping έχει αναδειχθεί ως μια αναπτυσσόμενη συνιστώσα της ταξιδιωτικής εμπειρίας, είτε ως πρωταρχικό κίνητρο ή ως μία από τις σημαντικές δραστηριότητες που αναλαμβάνονται από τους τουρίστες στον τόπο προορισμού τους.
 
Παρουσιάζοντας την μελέτη, ο γενικός γραμματέας του UNWTO κ. Taleb Rifai είπε: “Λίγοι τομείς μπορούν να επαίρονται για τη δύναμή τους στην ανάπτυξη θέσεων εργασίας, όπως είναι ο τουρισμός και οι επιχειρήσεις. Η από κοινού αξιοποίηση της δυναμικής τους μπορεί να έχει τεράστια επίδραση στον προορισμό και την τοποθέτησή του στην παγκόσμια τουριστική κατάταξη. Η Παγκόσμια Μελέτη του UNWTO για τον τουρισμό Shopping δείχνει επίσης πως μπορεί η συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα να διοχετεύσει στην οικονομία τα αναρίθμητα θετικά αποτελέσματα αυτού του τουριστικού τομέα“.
 
Ως μέρος του σχεδίου του UNWTO για την τουριστική ανάπτυξη των πόλεων, η μελέτη διερευνά τις οικονομικές επιπτώσεις του τουρισμού με στόχο τα ψώνια δηλ του shopping tourism  και παρέχει μια επισκόπηση των στρατηγικών και προτεραιοτήτων που χρησιμοποιούνται από φορείς του τουρισμού, προκειμένου να προωθηθεί η βιώσιμη ανάπτυξη και η διαφοροποίηση της τουριστικής προσφοράς προορισμών.
 
Η μελέτη είναι η όγδοη έκδοση μελετών του UNWTO Affiliate Member , που αναλύουν βασικές έννοιες του κλάδου του τουρισμού στο πλαίσιο των συμπράξεων δημόσιου-ιδιωτικού τομέα.
 
Η μελέτη εκπονήθηκε σε συνεργασία με το Alma Mater Studiorum Πανεπιστήμιο της Μπολόνια – Ρίμινι Campus, την Πόλη της Βενετίας,την Deloitte Καναδά, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC), την Global Blue, την Innova Taxfree, το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών και Τεχνών-Σχολή Ανωτάτων Σπουδών Τουριστικών Επιστημών, το New West End Company, την NYC & Company, την Pacific Asia Travel Association (PATA), τον Tourism Malaysia, το Παρατηρητήριο Τουρισμού της πόλης του Σάο Πάολο, του Forum Τουρισμού και Μεταφορών Αυστραλίας, του Turisme de Barcelona, της Value Retail και του Vienna Tourist Board.

 

UNWTO Global Report on Shopping Tourism

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024