Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήH Γαλλία “επιστρατεύει” τη Marianne για την αύξηση του τουρισμού της
Στην προσπάθεια να μείνει στην κορυφή των τουριστικών προορισμών

H Γαλλία “επιστρατεύει” τη Marianne για την αύξηση του τουρισμού της

Με την πλούσια γαλλική Ριβιέρα, τον ειδιλλιακό Πύργο του Eiffel και τους γλυκούς αμπελώνες της, η Γαλλία είναι υπερήφανη που βρίσκεται ψηλά στους top τουριστικούς προορισμούς διεθνώς. Το ίδιο δε […]

Με την πλούσια γαλλική Ριβιέρα, τον ειδιλλιακό Πύργο του Eiffel και τους γλυκούς αμπελώνες της, η Γαλλία είναι υπερήφανη που<...> βρίσκεται ψηλά στους top τουριστικούς προορισμούς διεθνώς. Το ίδιο δε συμβαίνει όμως και με τα έσοδα από τον τουρισμό. Έτσι, ξεκίνησε μια εκστρατεία για την επανατοποθέτηση της χώρας που θεωρείται ονειρική από τους ταξιδιώτες σε όλη την υδρόγειο.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, 82 εκατ. επισκέπτες ταξίδεψαν στη Γαλλία το 2007, αύξηση κατά 3 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το προηγούμενο έτος και πολύ μπροστά από την Ισπανία (προορισμός Νο2) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (προορισμός Νο3), οι οποίοι υποδέχθηκαν 58 εκατ. και 51 εκατ. επισκέπτες αντίστοιχα. Ωστόσο, ο διεθνής ανταγωνισμός, οι μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών και τα ανώτερα έσοδα από τον τουρισμό στις ΗΠΑ και την Ισπανία έχουν προκαλέσει σοβαρούς προβληματισμούς στους τουριστικούς φορείς της Γαλλίας.

Η γαλλική κυβέρνηση παρουσίασε τον περασμένο μήνα ένα νέο γαλλικό «σήμα-κατατεθέν», συμπεριλαμβανομένου ενός λογότυπου και μίας τουριστικής εκστρατείας, με στόχο την ανανέωση των τουριστικών εσόδων. Το σήμα αποτελείται από μια νεαρή γυναίκα που συμβολίζει τη Marianne, μια
αλληγορική μορφή και το εθνικό σύμβολο της Γαλλικής Επανάστασης, η οποία ατενίζει το μέλλον. Η λεζάντα “Rendez-vous en France” έχει σχεδιαστεί για να καλεί τους επισκέπτες στη γης της μόδας, του καλού φαγητού και του εκλεκτού κρασιού.

Η Marianne επικαλείται όσα και ο τουριστικός φορέας της Γαλλίας (Maison de la France) και την κάνουν μοναδική: την περιπέτεια και τον αυθορμητισμό, την πλούσια ιστορία της, και φυσικά, το ρομαντισμό. Όσοι είναι παρατηρητικοί, θα προσέξουν ότι η λέξη “Γαλλία”, ακριβώς πάνω από τη λεζάντα, αποτελεί το πάνω μισό του σώματος της Marianne. Τα γράμματα F και R είναι δεξίτ ης χέρι, ενώ η καμπύλη των γραμμάτων N, C και E αποτελούν το αριστερό χέρι, με το Α να αποτελεί το σώμα της.

Μια προηγούμενη έκδοση του σήμετος έκανε πιο προφανείς τις ανατομικές λεπτομέρειες. Εμφάνιζε γυμνό το στήθος της Μαριάν, ενωμένο με το R και το Α. Η έκδοση αυτή όμως αποκλείστηκε τον περσμάνο Ιούνιο, καθώς θεωρήθηκε αρκετά προκλητική για την ξένη τουριστική αγορά.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024