Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΈκρηξη στις online κρατήσεις στη γαλλική αγορά – ποια τα κύρια χαρακτηριστικά της
Στατιστικά

Έκρηξη στις online κρατήσεις στη γαλλική αγορά – ποια τα κύρια χαρακτηριστικά της

Η online οργάνωση και αλλά και οι κρατήσεις διακοπών γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, ενώ η Γαλλία παραμένει ο αγαπημένος προορισμός για τους Γάλλους. Η άνοδος του κόστους ζωής, όμως, στερεί από 40% του πληθυσμού τη δυνατότητα για διακοπές.

Έκρηξη παρουσιάζουν οι online κρατήσεις διακοπών για τους Γάλλους με αύξηση +9% μέσα σε ένα χρόνο, σύμφωνα με το 22ο ετήσιο baromètre της Opodo, με την ίδια τη Γαλλία να παραμένει ο δημοφιλέστερος προορισμός για τους Γάλλους, αφού το 77% των ταξιδιωτών επέλεξαν την Γαλλία ως προορισμό, με δημοφηλέστερους προορισμούς το Παρίσι, τη Νις, τη Λυών, τη Μασσαλία και τη Bordeaux. Ακολουθούν οι προορισμοί στο εξωτερικό ή στα υπερπόντια εδάφη της Γαλλίας, με 49% των ταξιδιωτών να τους προτιμούν. Η πλειοψηφία των Γάλλων τουριστών επιλέγει προορισμούς εντός Ευρώπης, με δημοφιλείς επιλογές την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελλάδα και την Πορτογαλία.

Αξιοσημείωτη είναι η στροφή προς τις online κρατήσεις, με 65% των ταξιδιωτών να κλείνουν online πλήρως ή εν μέρει τις διακοπές τους. Η τάση αυτή ενισχύεται από την άνοδο της χρήσης smartphone, με 67% των ταξιδιωτών να τα χρησιμοποιούν για την οργάνωση και κράτηση των διακοπών τους. «Βρισκόμαστε σε μια πληθωριστική περίοδο, αναζητούμε την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στο διαδίκτυο», εξηγεί ο Guy Raffour από την Opodo. Το ποσοστό ήταν μόνο 38% το 2010. Η έκρηξη στις online κρατήσεις θα πρέπει να ενθαρρύνει όλους τους τουριστικούς φορείς να φτιάξουν συστήματα που να κάνουν ολοένα και πιο εύκολη την κράτηση online, εκτιμά η ερευνητική εταιρεία. Συνολικά, οι Γάλλοι θέλουν όλο και περισσότερο εξατομικευμένες διαμονές, συνδυάζοντας διαφορετικές υπηρεσίες πριν ή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Όμως παρά τις αυξήσεις αυτές το 40% των Γάλλων δεν κάνουν διακοπές, κυρίως λόγω οικονομικών δυσκολιών. Η πληθωριστική τάση και οι περιορισμοί στο διαθέσιμο εισόδημα φαίνεται να επηρεάζουν αρνητικά τις δυνατότητες για διακοπές. Τριάντα τέσσερα εκατομμύρια Γάλλοι έκαναν τουλάχιστον μια μακρά διακοπές πέρυσι. Δηλαδή το 60% του πληθυσμού, έναντι 59% το 2022.

Συνολικά, το 43% των Γάλλων πραγματοποίησαν σύντομες εξορμήσεις (1-3 διανυκτερεύσεις) το 2023, αγγίζοντας ρεκόρ 22 ετών. Ταυτόχρονα, 41% επέλεξαν μακρά ταξίδια, ενώ 42% προτίμησαν ταξίδια σε συγγενείς, φίλους, ή το εξοχικό τους. Οι Γάλλοι ταξιδιώτες δείχνουν μια σαφή προτίμηση στην αναζήτηση εμπειριών που συνδυάζουν χαλάρωση, πολιτισμική εμπλούτιση, γαστρονομική απόλαυση και την επαφή με τη φύση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024