Ο βάτραχος “μεταμορφώθηκε” στο Λόκβε της Κροατίας όχι σε… πρίγκιπα, αλλά σε “εργαλείο” προσέλκυσης επισκεπτών, τόσο από την εγχώρια αγορά, όσο και από το εξωτερικό, σύμφωνα με δημοσίευμα στο Πρώτο […]
Ο βάτραχος “μεταμορφώθηκε” στο Λόκβε της Κροατίας όχι σε… πρίγκιπα, αλλά σε “εργαλείο” προσέλκυσης επισκεπτών, τόσο από την εγχώρια αγορά, όσο<...> και από το εξωτερικό, σύμφωνα με δημοσίευμα στο Πρώτο Θέμα.
Αναζητώντας τη γενεσιουργό αιτία αυτής της πρωτότυπης ιδέας στον τουριστικό οργανισμό του δήμου Λόκβε, ανακαλύψαμε αναφέρει το δημοσίευμα ότι οι βάτραχοι που “βασιλεύουν” στην περιοχή γύρω από την πόλη, αποτέλεσαν πηγή “έμπνευσης” των αρμοδίων φορέων για να πετύχουν το στόχο της αύξησης των επισκεπτών. `Aλλωστε και οι κάτοικοι του Λόκβε συχνά ακούνε από φίλους ή συγγενείς να τους αποκαλούν “βατράχια” (zabari).
`Έτσι, όλη η πόλη από τους δημόσιους χώρους μέχρι και τους… κάδους απορριμμάτων “στολίζεται” με φωτογραφίες βατράχων. Στο Λόκβε υπάρχει και το μουσείο για βατράχους, το μοναδικό στην Ευρώπη, όπως υπογραμμίζεται από τον οργανισμό, στο οποίο εκτίθενται περισσότερα από 1.000 είδη βατράχων από όλο τον κόσμο, ενώ οι επισκέπτες ενημερώνονται για την… “καθημερινότητα” των βατράχων από ειδικό οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο προβάλλεται σε ειδικά, διαμορφωμένες αίθουσες.
Για τους πιο τολμηρούς επισκέπτες, υπάρχει και η δοκιμή ενός μοναδικού – τόσο για το όνομά του, όσο και για τη γεύση του – λικέρ: Το “αίμα του βατράχου”, το οποίο αν και ακούγεται αποτρεπτικό, έχει υπέροχη γεύση, διαβεβαιώνουν οι αρμόδιοι φορείς του Λόκβε, καθώς συνδυάζει τις γεύσεις φρούτων του δάσους και έχει και …αφροδισιακές ικανότητες.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.