Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΗ Κροατία προβλέπει αύξηση 10% στον τουρισμό για τη χαμηλή σεζόν του 2023-24
Προορισμός

Η Κροατία προβλέπει αύξηση 10% στον τουρισμό για τη χαμηλή σεζόν του 2023-24

Dubrovnik
Dubrovnik

Όσον αφορά στην ανάπτυξη, η Κροατία αναμένεται να ξεπεράσει την Ιταλία και την Τουρκία κατά τη διάρκεια της low season, αν και δεν έχει φτάσει ακόμη στα επίπεδα που παρατηρούνται στην Ελλάδα.

Η εταιρεία ταξιδιωτικών δεδομένων Mabrian ανέλυσε σε νέα μελέτη τις ευκαιρίες στη χαμηλή τουριστικά περίοδο για την Κροατία και τη Μεσόγειο. Η ανάλυση παρουσιάστηκε κατά το 7ο Συνέδριο Tourism 365 που έλαβε χώρα στο Toplice της Κροατίας, αυτόν τον μήνα.

Στο συνέδριο συμμετείχαν εξέχοντες διεθνείς ομιλητές, συμπεριλαμβανομένου του Carlos Cendra, Chief Marketing and Communications Officer της Mabrian, ο οποίος παρουσίασε προβλέψεις και αναλύσεις των δυνατοτήτων και των ευκαιριών του τουρισμού για την Κροατία και άλλες μεσογειακές χώρες.

Τα κύρια συμπεράσματα της μελέτης είναι:

  • Εποχιακό πλαίσιο με περιθώρια βελτίωσης: Η Κροατία έχει ακόμα περιθώρια βελτίωσης κατά τους εξεταζόμενους μήνες χαμηλής περιόδου. Σε σύγκριση με το πλαίσιο και τους πλησιέστερους ανταγωνιστές της, τα δεδομένα δείχνουν ότι η περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου εξαρτάται κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο από την υψηλή περίοδο σε σύγκριση με τον μέσο όρο στη Μεσόγειο, ενώ η Κροατία κατά 16% περισσότερο.
  • Ελπιδοφόρες προοπτικές για τη χαμηλή περίοδο: Ένα από τα κύρια σημεία από την ανάλυση της Mabrian είναι η πολλά υποσχόμενη προοπτική για την Κροατία τους επόμενους μήνες. Προβλέπει άνοδο 10% στον τουρισμό από τον Σεπτέμβριο έως τις 24 Μαρτίου, σε σύγκριση με πέρυσι.
  • Η Κροατία βρίσκεται σε καλή θέση για τα κίνητρα των ταξιδιωτών: Σύμφωνα με την τελευταία Παγκόσμια Μελέτη Κινήτρων των Ταξιδιωτών που διεξήχθη από τη Mabrian, υπάρχει μια σταθερή αύξηση στα βιωματικά κίνητρα για ταξίδια (τουρισμός εμπειριών), υποκαθιστώντας τα πιο συμβατικά κίνητρα. Η ανάλυση του συναισθήματος και των προτιμήσεων των ταξιδιωτών, με βάση πάνω από 400 εκατ. αλληλεπιδράσεις στα Sociam Media αποκαλύπτει ότι τα ενδιαφέροντα για ενεργές, φυσικές εμπειρίες, ευεξία και γαστρονομία αποκτούν σημασία σε σχέση με την ηλιοθεραπεία, τα οικογενειακά ταξίδια, τις αγορές και τη νυχτερινή ζωή. Αυτό δίνει στην Κροατία μια μεγάλη ευκαιρία να εδραιώσει την ηγετική της θέση στα τουριστικά “προϊόντα” Φύσης και Ενεργού Τουρισμού κατά τη χαμηλή περίοδο, σε σύγκριση με τους μεσογειακούς της ανταγωνιστές. Επιπλέον, υπάρχει μια ενδιαφέρουσα ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη Γαστρονομία και τον Πολιτισμό, οι οποίες ήταν μεταξύ των κύριων ενδιαφερόντων των ταξιδιωτών από τον Οκτώβριο έως τον Μάρτιο, κατά τη διάρκεια της σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022-2023.

Η Ivana Kolar, διευθύνουσα σύμβουλος της Julius Rose Consulting και διευθύντρια του Συνεδρίου Tourism 365, σχολίασε: “Είναι υπέροχο να επιβεβαιώνουμε ότι η περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και η Κροατία προχωρούν προς την επίτευξη μιας πιο ισορροπημένης τουριστικής δραστηριότητας καθ’όλη τη διάρκεια του έτους. Αυτός ήταν ο στόχος του συνεδρίου από την έναρξή του πριν από 7 χρόνια – φέρνοντας σε επαφή κυβερνήσεις και εταιρείες, για να ευθυγραμμιστούν σε όραμα και στρατηγική”.

Ο Carlos Cendra πρόσθεσε: “Δεν υπάρχουν αμφιβολίες για τις δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής και της Κροατίας για τη μη καλοκαιρινή σεζόν. Τα δεδομένα δείχνουν εξαιρετική αντίληψη περί ασφάλειας και μια καλά ισορροπημένη τουριστική προσφορά για τη δημιουργία βιώσιμων δραστηριοτήτων καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, ενισχύοντας έτσι τις τοπικές οικονομίες”.

Tourisim-365-Croatia-Mabrian-presentation

Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Φοιτητής στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024