Δεν καλύπτει τις ανάγκες ενός πλήρους και με ποιοτικά κριτήρια συστήματος κατάταξης ξενοδοχείων το Σχέδιο που ετοίμασε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, στην […]
Δεν καλύπτει τις ανάγκες ενός πλήρους και με ποιοτικά κριτήρια συστήματος κατάταξης ξενοδοχείων το Σχέδιο που ετοίμασε<...> ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση που διένειμε στον τύπο ο ΣΕΤΕ αναφέρονται τα εξής:
Oπως επανειλημμένα έχει τονίσει ο
Από τα παραπάνω προκύπτει η αναγκαιότητα για την δημιουργία ενός συστήματος κατάταξης που θα εξασφαλίζει όχι μόνο την αναγνωρισιμότητα αλλά και την συγκρισιμότητα με βάση την περιγραφική εναρμόνιση των διεθνών προτύπων.
Αυτά σε θεωρητικό επίπεδο. Στην πράξη, σημασία έχει να επικοινωνήσουμε τα επίπεδα ποιότητας της προσφοράς μας με συνέπεια.
Η τελευταία πρόταση που λάβαμε από τον ΕΟΤ είναι ουσιαστικά μια μικρής έκτασης επικαιροποίηση προδιαγραφών που χαρακτηρίζονται τεχνικές. Δεν αντιμετωπίζει το θέμα αναβάθμισης και ελέγχου ποιότητας δυναμικά. Επίσης, δεν προσδιορίζει τα "κατώφλια" και δεν αναφέρεται στην μεθοδολογία -η οποία πρέπει να είναι επιστημονική- που θα ακολουθηθεί για τον προσδιορισμό τους. Η σκέψη για δημιουργία μεταβατικού συστήματος υποβαθμίζει άμεσα το όποιο σύστημα τελικά εφαρμοσθεί. Το μόνο μεταβατικό που είναι αποδεκτό είναι η ύπαρξη ενός χρονικού διαστήματος προσαρμογής στο νέο σύστημα.
Σε κάθε περίπτωση η πρόταση είναι μια δουλειά που απέχει πολύ από το να χαρακτηρισθεί ολοκληρωμένη καθώς δεν καλύπτει περισσότερο από το 25-30% των απαιτήσεων ενός συστήματος κατάταξης.
Ολοκληρώνοντας σημειώνουμε ότι η εφαρμογή και ο έλεγχος της ποιότητας στο ξενοδοχειακό προϊόν είναι μια δυναμική διαδικασία, της οποίας τα στάδια και η μεθοδολογία υπάρχουν: δεν έχει κανείς παρά να τα αναζητήσει στις ξενοδοχειακές αλυσίδες, διεθνείς και ελληνικές. Επισημαίνουμε επίσης, ότι η εισαγωγή ενός νέου συστήματος απαιτεί και σημαντικές τομές στα μέχρι σήμερα καθεστώτα του τουρισμού πράγματα, αναρωτιόμαστε όμως αν η χρονική συγκυρία ευνοεί μια τέτοια πρωτοβουλία.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.