Ένα μεγάλο αθλητικό και τουριστικό γεγονός «κέρδισε» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Αθήνα, με τη διοργάνωση για ακόμη μια φορά των Europe Corporate Gamesστις 3-5 Νοεμβρίου,, με τη συμμετοχή περισσότερων […]
Ένα μεγάλο αθλητικό και τουριστικό γεγονός «κέρδισε» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Αθήνα, με τη διοργάνωση για ακόμη μια φορά των Europe Corporate Games<...>στις 3-5 Νοεμβρίου,, με τη συμμετοχή περισσότερων από 2.500> στελεχών 130 επιχειρήσεων από 15 χώρες της Ευρώπης. Το Super Center των Αγώνων θα βρίσκεται στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις του Ελληνικού, ενώ πολλά αθλήματα θα πραγματοποιηθούν σε Ολυμπιακές εγκαταστάσεις.
Στους αγώνες περιλαμβάνονται τα ακόλουθα αθλήματα: Καλαθοσφαίριση 3×3, Καλαθοσφαίριση, Golf, Κωπηλασία (Dragon Boat), Αγώνα Δρόμου, Σκουώς, Ποδόσφαιρο 5×5, Ποδόσφαιρο 11×11, Επιτραπέζια Αντισφαίριση, Αντισφαίριση, Bowling, Βόλεϊ, Beach Βόλεϊ, Mountain Bike , Ποδηλασία, Κάρτ, Κολύμβηση, Διελκυνστίδα. Τα αγωνίσματα χωρίζονται σε κατηγορίες ηλικιών από «Ανοικτό» έως «`Ανω των 50» και είναι ανοικτά τόσο σε άνδρες όσο σε γυναίκες.
Τη διοργάνωση των Europe Corporate Games έχουν αναλάβει ο Οργανισμός Νεολαίας και `Αθλησης του Δήμου Αθηναίων και η Zita Event Management με την στήριξη της Γενικής Γραμματείας Ολυμπιακής Αξιοποίησης. Τους αγώνες υποστηρίζουν επίσης τα υπουργεία Ανάπτυξης, Οικονομίας, Τουριστικής Ανάπτυξης και το ΕΒΕΑ.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Θ. Μπεχράκης, επεσήμανε σε δηλώσεις του: «Πέρσι οι Αγώνες συγκέντρωσαν 1.700 αθλητές, φέτος ελπίζουμε ότι οι συμμετοχές θα ξεπεράσουν τις 3.000. Το έμμεσο όφελος της διεθνούς προβολής της διοργανώτριας πόλης στον επιχειρηματικό κόσμο για το 2006, αλλά και για τα επόμενα χρόνια μπορεί με συνδυασμένες ενέργειες – που θα προσπαθήσουμε να συντονίσουμε – να τονώσει την τοπική οικονομία και να καθιερώσει την πόλη μας και μετά το πέρας της πενταετούς διοργάνωσης των Europe Corporate Games ως σταθερό πόλο έλξης των αθλουμένων επαγγελματιών».
Ο κ. Νίκος Α. Απέργης, πρόεδρος του Οργανισμού Νεολαίας και `Αθλησης του Δήμου Αθηναίων, με τη σειρά του ανέφερε: «Υποστηρίξαμε πέρσι την πρώτη διοργάνωση των «Ευρωπαϊκών επαγγελματικών αγώνων» (Europe Corporate Games). Φέτος αναλαμβάνουμε ενεργότερο ρόλο σ’ αυτή τη διοργάνωση, που αξίζει να τιμηθεί με την υποστήριξη όλων μας, γιατί αποτελεί μια από τις πιο εύστοχες ιδέες μεταολυμπιακής αξιοποίησης και διατήρησης του διεθνούς ενδιαφέροντος στην πόλη και τη χώρα μας. Αναλάβαμε ενεργότερο ρόλο και θα συμβάλουμε στο μέτρο των δυνάμεών μας στην επιτυχία της διοργάνωσης γιατί οι πανευρωπαϊκοί επαγγελματικοί αγώνες είναι μια διοργάνωση που θα γίνεται στην πόλη μας επί πέντε συνεχή χρόνια και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ξένων επισκεπτών υψηλού επιπέδου».
Ο κ. Σπύρος Κλαδάς, Γεν. Γραμματέας Ολυμπιακής Αξιοποίησης ανέφερε: «Μετά από την επιτυχή διοργάνωση των Ολυμπιακών αγώνων το 2004, η Αθήνα και η χώρα μας γενικότερα έχει τη χρυσή ευκαιρία αλλά και την υποχρέωση να αξιοποιήσει την «κληρονομιά» που άφησαν οι Ολυμπιακοί αγώνες. Όπως έχει συμβεί άλλωστε με όλες σχεδόν τις Ολυμπιακές πόλεις, η Αθήνα αναπτύσσει πολλές δραστηριότητες τοπικής, εθνικής αλλά και διεθνούς εμβέλειας στο πλαίσιο της Ολυμπιακής Αξιοποίησης».
Ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Ζαχαρίας Καπλανίδης ανέφερε: «Οι Europe Corporate Games (Πανευρωπαϊκοί Αγώνες Επιχειρήσεων και Οργανισμών) είναι μια πολυαθλητική διοργάνωση παγκόσμιας εμβέλειας με πολλαπλούς στόχους, πλούσιο ιστορικό επιτυχημένων διοργανώσεων στο εξωτερικό. Οι Αγώνες απευθύνονται σε εταιρείες ,οργανισμούς και στελέχη της παγκόσμιας επιχειρηματικής κοινότητας. Προάγουν τα ιδανικά του αθλητισμού, τη διεθνή φιλία και την ανάπτυξη επιχειρηματικών επαφών. Προσφέρουν διεθνή προβολή στη διοργανώτρια πόλη και τους φορείς που συμμετέχουν στην οργάνωση των αγώνων. Η πόλη των Αθηνών ανέλαβε πέρυσι την Διοργάνωση για 5 συνεχή χρόνια».
Ο κ. Τάκης Οικονομόπουλος, το «πουλί» του ΠΑΟ, ανακηρύχτηκε «Sport Patron» των «Europe Corporate Games». Η τιμητική θέση για την παλιά αθλητική δόξα ανακοινώθηκε σε δείπνο προς τιμήν του που παρέθεσαν ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Ζαχαρίας Καπλανίδης και η κα Ευσταθία Βασσάλου από μέρους της οργανώτριας εταιρίας «ΖΙΤΑ Event Management».