Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΠΑΣΟΚ: Καμία απολύτως στοχευμένη Διαδικτυακή πολιτική για τον τουρισμό
Δήλωση Α. Γκερέκου για την ψηφιακή ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων

ΠΑΣΟΚ: Καμία απολύτως στοχευμένη Διαδικτυακή πολιτική για τον τουρισμό

Η πολιτική εκπρόσωπος θεμάτων Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ κα Aντζελα Γκερέκου, έκανε την εξής δήλωση σχετικά με την αναγγελία των δράσεων για την ψηφιακή ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων, από τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Μαρκόπουλο και τον Υπουργό Οικονομίας…

Η πολιτική εκπρόσωπος θεμάτων Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ κα Aντζελα Γκερέκου, έκανε την εξής δήλωση σχετικά με την αναγγελία των δράσεων για την ψηφιακή ενίσχυση<...> των τουριστικών επιχειρήσεων, από τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Μαρκόπουλο και τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Παπαθανασίου:

“Ενώ παγκοσμίως το Διαδίκτυο εδώ και χρόνια αποτελεί έναν εξαιρετικά προνομιακό χώρο για τον τουρισμό, για τις ηγεσίες του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης της Ελλάδας, αποτελούσε `άγνωστη περιοχή`. Εάν η επικοινωνιακή εικόνα και `ταυτότητα` της χώρας στα υπόλοιπα ΜΜΕ προκαλεί σύγχυση, μέσα από τις συνεχείς αλλαγές λογοτύπων και σημάτων, η `ψηφιακή` εικόνα και ταυτότητα της χώρας μας στο Διαδίκτυο όλα αυτά τα χρόνια, μόνο δυσφημιστικά λειτουργούσε για την Ελλάδα: Διαδικτυακοί τόποι πολύπλοκοι και μη φιλικοί στο χρήστη, ανενημέρωτοι για χρόνια και χωρίς να παρέχουν ουσιαστικές υπηρεσίες στον επισκέπτη τους. Με την πρόσφατη δημιουργία του `mygnto` (πραγματικά παράλογη επιλογή διεύθυνσης, η οποία είναι αδύνατον να απομνημονευθεί από κανένα ενδιαφερόμενο…) το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, επιβεβαίωσε ότι δεν έχει καμία απολύτως στοχευμένη Διαδικτυακή πολιτική για τον τουρισμό της χώρας μας. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και με τη σημερινή αναγγελία των δράσεων για την ψηφιακή ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων, από τις οποίες για να επωφεληθούν οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει πρώτα να επιλύσουν όλους τους λαβυρινθώδεις τυπικούς γρίφους και να ανταπεξέλθουν σε όλες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες οι οποίες προαπαιτούνται.

Εδώ και πολύ καιρό με κάθε τρόπο επαναλαμβάνουμε και επισημαίνουμε, την ανάγκη για μια οργανωμένη και μεθοδική στρατηγική παρουσίας της χώρας μας στο Διαδίκτυο. Και η κοινή λογική, υπαγορεύει ότι οι κατευθύνσεις πρέπει να είναι δύο: αφ’ ενός η χώρα να `προβάλλεται` με ότι κι αν σημαίνει αυτό (διαδικτυακές διαφημίσεις και καταχωρήσεις στα δημοφιλέστερα ταξιδιωτικά και ενημερωτικά web sites, παρεμβάσεις στα μεγάλα ταξιδιωτικά διαδικτυακά forum για βελτίωση της εικόνας της χώρας, κ.λπ.) και αφ’ ετέρου, να υπάρχει μια κοινή, ενιαία και αποτελεσματική πλατφόρμα διαδικτυακής εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών που αναζητούν πληροφορίες για τη χώρα μας σε όλα τα επίπεδα (από πληροφορίες για την ιστορία και τον πολιτισμό, μέχρι πληροφορίες για τα δρομολόγια των πλοίων, των τρένων και των λεωφορείων). Αυτή τη στιγμή, με τις επιλογές του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, ούτε το ένα, ούτε το άλλο γίνεται, με αποτέλεσμα να σπαταλούνται κονδύλια χωρίς νόημα, σκοπό και κυρίως αποτέλεσμα. Να προσθέσουμε τέλος, ότι εδώ και πολύ καιρό επίσης, έχουμε κάνει την πρόταση για τη δημιουργία ειδικού τμήματος ή υπηρεσίας μέσα στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, που θα έχει ως μοναδική του αρμοδιότητα τη διαχείριση της εικόνας της χώρας μας στο Διαδίκτυο”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024