Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΣτόχος της 26ης Philoxenia η δημιουργία νέων προοπτικών για την τουριστική ανάπτυξη
26η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia

Στόχος της 26ης Philoxenia η δημιουργία νέων προοπτικών για την τουριστική ανάπτυξη

Τριακόσιους είκοσι εκθέτες από την Ελλάδα, την Αίγυπτο, την Αλβανία, τη Βραζιλία, τη Βουλγαρία, την Γκάνα, την Ινδία, την Κύπρο, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Συρία, την Τουρκία και την […]

Τριακόσιους είκοσι εκθέτες από την Ελλάδα, την Αίγυπτο, την Αλβανία, τη Βραζιλία, τη Βουλγαρία, την Γκάνα, την Ινδία, την Κύπρο, τη Ρωσία, τη Σερβία,<...> τη Συρία, την Τουρκία και την Τυνησία, συγκεντρώνει η 26η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού, Philoxenia, που πραγματοποιείται από τις 18 ως τις 21 Νοεμβρίου 2010 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Helexpo, κ. Πάρις Μαυρίδης στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, στόχος της 26ης Philoxenia είναι η δημιουργία νέων προοπτικών για την τουριστική ανάπτυξη, τόσο σε πανελλαδικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο. Στόχος των διοργανωτών, αποτελεί εν μέσω και της οικονομικής κρίσης, να παράξει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να προβληθούν διεθνώς και να έχουν άμεση επικοινωνία με κορυφαίες επιχειρήσεις του κλάδου, με προοπτική άμεσων επαγγελματικών συμφωνιών-συνεργασιών και εξασφαλισμένη δυνατότητα για νέες πολυεπίπεδες συνεργασίες.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου στις 20:00, στο Συνεδριακό Κέντρο “Ι. Βελλίδης”, και αμέσως μετά θα γίνει η απονομή των βραβείων τουρισμού. Τα τουριστικά βραβεία “Philoxenia Tourism Awards”, που έχουν ως στόχο την ανάδειξη των δημοφιλέστερων προορισμών που επιλέγουν οι Έλληνες ταξιδιώτες, απονέμονται μετά από ανοικτή, διαδικτυακή ψηφοφορία που διοργάνωσε για 5η χρονιά η HELEXPO. Στα φετινά βραβεία υπάρχει μια καινοτομία: Μεταξύ των δημοφιλέστερων προορισμών κάθε κατηγορίας θα απονεμηθεί το πρώτο βραβείο στον προορισμό που παρουσίασε τη μεγαλύτερη δυναμική και αύξηση στις προτιμήσεις όσων ψήφισαν για τα “Philoxenia Tourism Awards”. Έτσι θα ανακηρυχθεί ο “Ανερχόμενος Προορισμός του 2010” μεταξύ των πέντε δημοφιλέστερων προορισμών στις εξής κατηγορίες:
– Αγαπημένος παραθαλάσσιος προορισμός
– Αγαπημένος ορεινός ή εξοχικός προορισμός
– Αγαπημένος αστικός προορισμός
– Καλύτερο χιονοδρομικό κέντρο
– Αγαπημένος τουριστικός προορισμός στο εξωτερικό.

Με ενδιαφέρον αναμένεται στις 19 Νοεμβρίου, το 3ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για τον Τουρισμό και τίτλο “Ένα Νέο Μοντέλο για τον Τουρισμό”, μοντέλο που θα διερευνηθεί από τις ενότητες: “Περιβάλλον, Πολιτισμός, Τουρισμός”, “Στρατηγικές Ανάπτυξης και Απασχόλησης”, “Τουρισμός 12 Μήνες” και “Ψηφιακή Ατζέντα στον Τουρισμό & Στρατηγικές Μάρκετινγκ”.

Στο πλαίσιο της Philoxenia θα πραγματοποιηθεί Φόρουμ χωρών της Μαύρης Θάλασσας, που διοργανώνεται από το Black Sea Economic Cooperation, το Black Sea Trade and Investment Programme του Προγράμματος Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων των Χωρών της Μαύρης Θάλασσας και του ΗΑΤΤΑ. Τουριστικοί Πράκτορες από Αλβανία, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Γεωργία, Ρωσία, Μολδαβία, Σερβία, Βουλγαρία, Τουρκία, Ουκρανία, Ρουμανία, θα συμμετέχουν στην έκθεση και θα δώσουν στους εμπορικούς επισκέπτες της την ευκαιρία αποδοτικών επιχειρηματικών συναλλαγών.

Για πρώτη χρονιά, φέτος, ταυτόχρονα με τη Philoxenia διοργανώνεται και η Hotelia-Expro & Clean, 1η Έκθεση Ξενοδοχειακού & Eπαγγελματικού Εξοπλισμού -μια συνεργασία της HELEXPO με την Expro ΑΕ – με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της εμπορικότητας στην αγορά της βόρειας Ελλάδας. Στην 1η Έκθεση Ξενοδοχειακού & Eπαγγελματικού Εξοπλισμού συμμετέχουν 40 εκθέτες.

Το Σάββατο στις 20 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της Hotelia, θα πραγματοποιηθεί ημερίδα για ιδιοκτήτες ξενοδοχείων από όλη την Ελλάδα, με θέμα “Κάντε το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίσει με πρωτότυπους και οικονομικούς τρόπους”. Οι ομιλητές της ημερίδας θα αναφερθούν σε έξυπνους τρόπους ανακαίνισης, διακόσμησης και ανανέωσης των ξενοδοχείων. Η Ημερίδα οργανώνεται, στο πλαίσιο της Hotelia-Expro & Clean. από τη HELEXPO και την ηλεκτρονική πλατφόρμα Respond on Demand, που εκπροσωπεί 600 ελληνικά ξενοδοχεία.

Για πέμπτη χρονιά, πραγματοποιείται και το πρόγραμμα των hosted byers, μέσω του οποίου οι εκθέτες μπορούν να κλείσουν προκαθορισμένα ραντεβού με τους προσκεκλημένους 70 ξένους tour operators, από 21 χώρες.

Σημειώνεται ότι από τις 16 ως τις 23 Νοεμβρίου 2010 η OlympicAir χορηγεί έκπτωση 50% στους ναύλους εσωτερικού και 75% στους ναύλους εξωτερικού, για τη μετακίνηση των μελών των: HATTA, ΠΕΤΑΓΑ, ΠΟΕΤ, HAPCO, ΣETE και ΞEE.

Η Philoxenia και η Hotelia θα λειτουργήσουν από 18 έως 21 Νοεμβρίου, από τις 11 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ στο εκθεσιακό κέντρο της HELEXPO, στη Θεσσαλονίκη με ελεύθερη είσοδο για τους εμπορικούς επισκέπτες και με εισιτήριο 5 ευρώ για το κοινό.

Αδεια από τουρίστες η Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με στοιχεία για την τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη, τα οποία παρουσίασε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, στο φετινό 10μηνο σημειώνεται πτώση 13% στις διανυκτερεύσεις δωματίων και 12% στις διανυκτερεύσεις ατόμων έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, ενώ η μέση πληρότητα μετά βίας φτάνει το 40%. Σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο και ο τζίρος καταγράφεται μειωμένος κατά 20%. Όπως εξήγησε, η πτώση αυτή δεν οφείλεται αποκλειστικά στην οικονομική κρίση, αλλά κυρίως στην οικονομική κατάσταση της περιοχής. Όπως είπε χαρακτηριστικά, τα ξενοδοχεία είναι ο καθρέφτης της οικονομίας μιας περιοχής και επανέλαβε ότι περίπου 15 ξενοδοχειακές μονάδες πωλούνται και δε θα αργήσουν και τα λουκέτα, εφόσον δεν αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα η κατάσταση.

Ο κ. Θωμόπουλος υπογράμμισε ότι καθίσταται άκρως επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας συνεδριακού κέντρου στην πόλη, ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ακόμη, τόνισε ότι ώθηση στην τουριστική κίνηση της Θεσσαλονίκης θα δώσει η καθιέρωση της πόλης ως κόμβου κρουαζιέρας, όπως και η χρηματοδότηση από τον ΕΟΤ, ειδικής καμπάνιας αποκλειστικά για την πόλη. Τάχθηκε δε κατά της τουριστικής προβολής της χώρας σε επίπεδο περιφερειών, τονίζοντας ότι θα πρέπει να γίνεται με βάση τους τουριστικούς προορισμούς.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κ. Δημήτρης Μαντούσης, σημείωσε ότι τα τουριστικά γραφεία είναι σε οριακό σημείο, αναφορικά με την επιβίωσή τους, ζήτησε να αναβαθμιστούν οι σταθμοί στις εισόδους που οδηγούν στην πόλη και να εφαρμοστεί καλύτερη πολιτική σχετικά με τις βίζες. Εκτίμησε δε ότι ο μόνος δρόμος για την έξοδο από την κρίση που βιώνει τα τελευταία χρόνια η Θεσσαλονίκη, είναι η διοργάνωση παγκόσμιων συνεδρίων.

Τέλος, η διευθύντρια περιφερειακής διεύθυνσης τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, κα Δάφνη Τσιάμου, ανέφερε ότι ο τουρισμός είναι “το αντίδοτο στην τοξικότητα στη χώρα μας”, ενώ το μέλος της HATTA, κα Βασιλική Σκάγια, τόνισε ότι τα πρώτα στοιχεία για τις κρατήσεις στη χώρα μας είναι ενθαρρυντικά, καθώς σημειώνεται αύξηση 6%.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024