Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΑισθητή μείωση των καταγγελιών των ταξιδιωτών σε αεροπορικές
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

Αισθητή μείωση των καταγγελιών των ταξιδιωτών σε αεροπορικές

Σε ποσοστό 13% μειώθηκαν το 2009 οι καταγγελίες ταξιδιωτών, εις βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη, για αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, για άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης…

Σε ποσοστό 13% μειώθηκαν το 2009 οι καταγγελίες ταξιδιωτών, εις βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς<...> κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη, για αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, για άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και για απώλεια ή φθορά αποσκευών.

Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2009, το αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας δέχτηκε 556 καταγγελίες, εκ των οποίων οι 360 αφορούν ακυρώσεις, καθυστερήσεις πτήσεων ή αρνήσεις επιβίβασης και οι υπόλοιπες 196 απώλεια ή φθορά αποσκευών. Το 2008, την ίδια χρονική περίοδο, η ΥΠΑ είχε δεχθεί 644 παρόμοιες καταγγελίες, άρα η μείωση αγγίζει το 13%.

Οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έχουν ήδη δώσει λύση υπέρ του επιβάτη σε 417 περιπτώσεις, δηλαδή σε ποσοστό 75%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της τελικής λύσης. Σε 9 εταιρείες που δεν συμμορφωθήκαν, επιβλήθηκαν πρόστιμα.

Η αισθητή μείωση των καταγγελιών των ταξιδιωτών οφείλεται στην παρακολούθηση των εταιρειών από την ΥΠΑ για την πιστή εφαρμογή των κοινοτικών και εθνικών κανονισμών που ισχύουν για την προστασία του επιβάτη.

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κοινοτικού κανονισμού 261/2004 οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια ( ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λπ.) σε περιπτώσεις που αδικαιολογήτως ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών. Το ύψος της αποζημίωσης αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων της πτήσης.

Η ΥΠΑ με σύνθημα “Μη μένεις απαθής” καλεί τους ταξιδιώτες που υφίστανται ταλαιπωρία να προσφεύγουν στο αρμόδιο γραφείο (τηλ: 210 89 16 150). Επίσης σε όλους τους αερολιμένες της χώρας οι ταξιδιώτες μπορούν να απευθύνονται στο γραφείο του Αερολιμενάρχη ή στον αερολιμενικό έλεγχο.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024