Πράσινο φως για την κατασκευή ενός ξεχωριστού τερματικού σταθμού, αποκλειστικού για την εξυπηρέτηση αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους (LCC) έδωσε η διοίκηση του διεθνούς αεροδρομίου Βρυξελλών. Το σχέδιο προβλέπειτην επαναλειτουργία μέρους […]
Πράσινο φως για την κατασκευή ενός ξεχωριστού τερματικού σταθμού, αποκλειστικού για την εξυπηρέτηση αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους (LCC) έδωσε η διοίκηση του διεθνούς αεροδρομίου Βρυξελλών. Το σχέδιο προβλέπει<...>την επαναλειτουργία μέρους του παλιού τερματικού σταθμού, αλλά και την προσθήκη ενός νέου χώρου, που σε πρώτη φάση θα εξυπηρετεί έως και 6 αεροσκάφη εταιριών χαμηλού κόστους ταυτόχρονα, ενώ στο μέλλον θα εξυπηρετεί έως και 15 αεροσκάφη ταυτόχρονα.
Η απόφαση αυτή εντάσσεται στη γενική στρατηγική ανάπτυξης του αεροδρομίου Βρυξελλών, αναφορικά με την επιβατική κίνηση, που αποσκοπεί στην παροχή πτήσεων πλήρων υπηρεσιών εντός της Ευρώπης, πτήσεων αναψυχής και τσάρτερ, πτήσεων μακρινών αποστάσεων και πτήσεων χαμηλού κόστους.
Όπως σχολίασε ο CEO του αεροδρομίου, κ. Wilfried Van Assche, “οι εταιρίες χαμηλού κόστους αναπτύσσονται ταχύτατα στην εσωτερική αγορά της Ευρώπης. Σύμφωνα μάλιστα με εκτιμήσεις, μέχρι το 2015, οι εταιρίες LCC θα εξυπηρετούν τη μισή κίνηση επιβατών εντός της Ευρώπης. Σήμερα στο αεροδρόμιο Βρυξελλών το 3% των πτήσεων εκτελείται από εταιρίες LCC, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό σε αντίστοιχα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια είναι μεγαλύτερο του 10%. Στα επόμενα τρία χρόνια σκοπεύουμε να αυξήσουμε σημαντικά το ποσοστό αυτό και εμείς. Αποβλέπουμε σε 4 εκατ. επιβάτες μέσω των εταιριών χαμηλού κόστους”.
Τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες στον υφιστάμενο τερματικό σταθμό, ενώ οι εργασίες για το νέο κτίριο έχουν προγραμματισθεί να αρχίσουν το καλοκαίρι, ώστε ο νέος τερματικός σταθμός για τις εταιρίες χαμηλού κόστους να είναι έτοιμος για χρήση τον Απρίλιο του 2009.