Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΓια σοβαρά πλήγματα στη φήμη της Ολυμπιακής κάνει λόγο η βουλευτής Ασημίνα Ξηροτύρη – Αικατερινάρη

Για σοβαρά πλήγματα στη φήμη της Ολυμπιακής κάνει λόγο η βουλευτής Ασημίνα Ξηροτύρη – Αικατερινάρη

Ερώτηση στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη σχετικά με την κατάσταση της Ολυμπιακής Αεροπορίας,κάνοντας παράλληλα λόγο για μεγάλες απώλειες ως προς το μερίδιο της στις αερομεταφορές, καθώς επίσης […]

Ερώτηση στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη σχετικά με την κατάσταση της Ολυμπιακής Αεροπορίας,<...>κάνοντας παράλληλα λόγο για μεγάλες απώλειες ως προς το μερίδιο της στις αερομεταφορές, καθώς επίσης και για σοβαρά πλήγματα στη φήμη της, κατέθεσε πρόσφατα στη Βουλή η βουλευτής του Συνασπισμού, κ. Ασημίνα Ξηροτύρη – Αικατερινάρη.

Όπως αναφέρει η κ. Ξηροτύρη, “τον τελευταίο χρόνο αποσύρθηκαν από τον στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας επτά αεροσκάφη. Παρά ταύτα από την διοίκηση της εταιρίας είχε προγραμματισθεί για το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων η αξιοποίηση όλου του στόλου”.

“Αυτό έγινε” πρόσθεσε “γιατί από τον περασμένο Ιανουάριο είχε προγραμματισθεί η απόκτηση πέντε νέων αεροσκαφών για την εκπλήρωση του θερινού προγράμματος, η οποία όμως ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε. “Αποτέλεσμα, οι γνωστές καθημερινές σχεδόν καθυστερήσεις, οι συγχωνεύσεις πτήσεων, αλλά και οι ακυρώσεις δρομολογίων και οι δαπανηρότατες ενοικιάσεις αεροσκαφών με τη διαδικασία του κατεπείγοντος (περί τις 350). Εξ αιτίας όλων των παραπάνω δαπανήθηκαν τεράστια ποσά για αποζημιώσεις επιβατών, όπως και για τις ενοικιάσεις αεροσκαφών με ξένα πληρώματα”, υπογραμμίζει η κ. Ξηροτύρη.

Κατά την ίδια, “οι υπάλληλοι της εταιρίας που εργάσθηκαν αυτόν τον καιρό εξαντλητικά έως και 12 συνεχόμενες ώρες και με ένταση, δικαιολογημένα κάνουν λόγο ότι το εμπορικό προϊόν της Ο.Α. δέχτηκε σοβαρά πλήγματα λόγω δυσφήμισης και η εταιρία είχε σημαντική απώλεια μεριδίου της αγοράς σε μία περίοδο που οι πληρότητες φθάνουν το 90%”.

“Επειδή σε αυτές τις άσχημες συνθήκες απαξίωσης και υποβάθμισης του προϊόντος της Ο.Α., με μία αναποτελεσματική διχοτομημένη διοίκηση, που δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες της, υλοποιείται σήμερα το πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης της εταιρίας, που προέβλεπε ο ν. 3185/03, ενώ οι διαπραγματεύσεις εκποίησης για μία ακόμη φορά οδηγούνται σε αδιέξοδο”, καταλήγει η βουλευτής.

Έτσι, συνοψίζοντας την ερώτηση της, η βουλευτής του Συνασπισμού ζητά να πληροφορηθεί από τον κ. Λιάπη γιατί δεν τηρείται με ομαλότητα το θερινό πρόγραμμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας και γιατί είναι δυσανάλογη η προπώληση θέσεων με τη πραγματική προσφορά τους. Επίσης, ερωτά με ποια διαδικασία ενοικιάζονται ξένα αεροσκάφη, με ξένα πληρώματα, με ποιο κόστος και στη βάση ποιας μελέτης σκοπιμότητας. Τέλος, ζητά ενημέρωση σχετικά με το αν σκοπεύει η Κυβέρνηση, έστω και την τελευταία στιγμή, να προχωρήσει σε ένα εθνικό διάλογο με στόχο την ουσιαστική ανασυγκρότηση του εθνικού αερομεταφορέα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024