Η πλοήγηση έγινε ευκολότερη και ταχύτερη στην ιστοσελίδα lufthansa.com της Lufthansa: το νέο κεντρικό σύστημα πλοήγησης και η νέα δομή ιστοσελίδων προσφέρουν πλέον στους επιβάτες μια καλύτερη συνολική εικόνα της […]
Η πλοήγηση έγινε ευκολότερη και ταχύτερη στην ιστοσελίδα lufthansa.com της Lufthansa: το νέο κεντρικό σύστημα πλοήγησης και η νέα δομή ιστοσελίδων<...> προσφέρουν πλέον στους επιβάτες μια καλύτερη συνολική εικόνα της ιστοσελίδας και διευκολύνουν την εξεύρεση της απαιτούμενης πληροφόρησης. Τα περιεχόμενα κάθε κατηγορίας, από το “Book & Plan”, “Offers & Ideas”, “My Bookings”, “Information & Service” ή “Miles & More” είναι όλα εύκολα προσβάσιμα σε κάθε σελίδα. Απλά, μετακινώντας τον κέρσορα σε ένα κεντρικό σημείο πλοήγησης, ανοίγει μια λίστα από υποκατηγορίες, σε drop-down menu. Στην κατηγορία “Book & Plan” για παράδειγμα, το drop-down menu παρουσιάζει μια λίστα με τις κατηγορίες “Book flights“ και “Timetable”, καθώς και το πρόγραμμα “Trip finder” της Lufthansa, που εμπνέει τους πελάτες για προορισμούς που θα μπορούσαν να ταξιδέψουν. Ένα απλό κλικ σε οποιαδήποτε από αυτές τις κατηγορίες εμφανίζει άμεσα το περιεχόμενο της σελίδας.
Επιπλέον, μια εφαρμογή κοινωνικής επισήμανσης στην ιστοσελίδα της Lufthansa διευκολύνει τους πελάτες να μοιράζονται γρήγορα και εύκολα με τους φίλους τους διάφορες ταξιδιωτικές ευκαιρίες αλλά και ενδιαφέρουσες πληροφορίες της εταιρίας που αφορούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Το μόνο που χρειάζεται για να κρατάτε και τους φίλους σας ενημερωμένους είναι ένα κλικ στην επιλογή “Share” στο κάτω μέρος της κάθε σελίδας, επιλέγοντας μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι τα Facebook, Twitter, Linkedin, studiVZ ή MySpace. Για παράδειγμα, πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια της Lufthansa ή τις πιο πρόσφατες προσφορές, που θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν τους φίλους, θα εμφανίζονται στο προφίλ της κοινωνικής δικτύωσης σας.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.