Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumTo be or not to be a DMCΚαταρχάς, προώθησε τον προορισμό σου!

To be or not to be a DMCΚαταρχάς, προώθησε τον προορισμό σου!

To be or not to be a DMC
Καταρχάς, προώθησε τον προορισμό σου!

Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της εταιρείας DMC είναι ότι, καταρχάς, προωθουν και προβαλουν τον προορισμό τους και στη συνέχεια τις υπηρεσίες τους. Οι DMCs είναι οι πιο στενοί και ενεργοί συνεργάτες των εθνικών τουριστικών οργανισμών, αλλά και των ξενοδόχων, ακόμα κι αν ο προορισμός είναι ευρύτερα γνωστός στη διεθνή αγορά. Και ο λόγος είναι ότι «τουριστικός προορισμός» και «προορισμός για συνέδρια και incentives» είναι δύο ξεχωριστά προϊόντα. Ένας προορισμός μπορεί να είναι επιτυχημένος τουριστικά, να έχει τα καλύτερα αξιοθέατα ή τις καλύτερες παραλίες, αλλά να μην είναι κατάλληλος για εταιρικές συναντήσεις και ταξίδια κινήτρων. Ένας από τους σημαντικότερος ρόλους μίας DMC είναι να βρίσκει, να «πακετάρει» και να παρουσιάζει εκείνα τα μοναδικά προϊόντα του προορισμού που θα προσελκύσουν συνέδρια και incentives. Ακόμη κι αν ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού έχει ένα εξειδικευμένο τμήμα συνεδριακού τουρισμού, η υποστήριξη της DMC για την προβολή του προορισμού είναι επιτακτική. Τα στελέχη του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού που προβάλλουν τον προορισμό, και ειδικά αυτά που ζούν στο εξωτερικό, σπάνια ξέρουν όλες τις λεπτομέρειες ή έχουν βαθιά γνώση του προορισμού που απαιτείται στον κλάδο αυτό.

Νέοι χώροι συναντήσεων και εκδηλώσεων, αύξηση ή μείωση αριθμού δωματίων σε ξενοδοχεία, νέες καλλιτεχνικές προτάσεις, κατάλληλες για εταιρικές εκδηλώσεις, κ.ά. είναι καθημερινά εργαλεία της εταιρίας DMC και χρησιμοποιούνται για να αποδείξουν στους πελάτες τους λόγους που αξίζει να χρησιμοποιήσει μία DMC.

Εκτός τοπικών εξαιρέσεων, η εταιρεία DMC, πρέπει να απευθύνει την προβολή του προορισμού σε δύο κυρίως κοινά-στόχους: α) στις εταιρείες-πελάτες β) στους ειδικούς διοργάνωσης εταιρικών συναντήσεων και ταξιδίων κινήτρων. Η στόχευση στο «ευρύτερο κοινό» είναι δουλειά του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού και όχι της DMC, κυρίως λόγω διαθέσιμου budget.

Η παραπάνω διαφοροποίηση είναι προφανής και στα επικοινωνιακά εργαλεία που χρησιμοποιούνται. Η επικοινωνία προς το ευρύτερο κοινό έχει ως σκοπό την αύξηση της επιθυμίας του να «πάω στον προορισμό», ενώ η επικοινωνία προς διοργανωτές συνεδρίων και incentives είναι του τύπου «είναι ο προορισμός κατάλληλος για την εκδήλωση που θέλω να κάνω;».

Την επόμενη εβδομάδα: Οι κλαδικές εκθέσεις

© TassoPappasCITE
Απόδοση στα ελληνικά από το Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece” cdoucas@travelcollection.gr

*O Τάσος Παππάς CITE είναι πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων) και διατέλεσε πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “TobeornottobeaDMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου CertifiedIncentiveTravelExecutive (CITE). Για περισσότερες πληροφορίες για τον Τάσο Παππά επισκεφτείτε το http://sites.google.com/site/tassopappasconsultancy/ ή επικοινωνείστε με το tassopappas@otenet.gr

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024