Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumTo be or not to be a DMC:Τελικά συμπεράσματα

To be or not to be a DMC:Τελικά συμπεράσματα

To be or not to be a DMC:
Τελικά συμπεράσματα

Η πρόθεση αυτών των άρθρων δεν ήταν τόσο να αναλύσει τις βασικές τεχνικές του πως να καλωσορίσεις ένα group, να κάνεις ένα transfer, μία εκδρομή ή πως να κλείσεις ένα ξενοδοχείο, ένα εστιατόριο ή μία ξεναγό. Αυτά είναι βασικά στοιχεία που πρέπει να ξέρουν όλοι, πριν ακόμη σκεφτουν να γίνουν στελέχη DMC ή να δημιουργήσουν τη δική τους εταιρεία DMC.

Μελετήσαμε κάποια απο τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της καθημερινής ρουτίνας μίας DMC. Είναι σίγουρο ότι υπάρχουν πολύ περισσότερες και μερικά θέματα δε μελετήθηκαν στην σειρά των άρθρων αυτών, που αναμφισβήτητα δεν μπορούν να τα καλύψουν όλα, λόγω κυρίως των ιδιαιτεροτήτων του κάθε προορισμού.

Ο βασικός στόχος αυτών των άρθρων ήταν να αποδείξουν ότι το destination management (διαχείριση υπηρεσιών προορισμού) είναι πολύ πιο πολύπλοκο από τη διαχείριση τουριστικών προγραμμάτων. Οι προκλήσεις είναι πολλές και έντονες, αλλά η ανταμοιβή εκπληρώνει τις προσδοκίες. Ο κλάδος χρειάζεται νέους και δυναμικούς επιχειρηματίες που θα ανυψώσουν το προφίλ των εταιρειών DMC.

«To be or not to be a DMC?» δεν επιλέχθηκε σαν θέμα, λόγω ομοιοκαταληξίας, αλλά για να περάσει το μήνυμα ότι για να γίνεις DMC θέλει πολύ περισσότερα απο το να εκτυπώσεις μία ωραία εταιρική κάρτα. Ή είσαι DMC ή δεν είσαι. Οι εταιρείες DMC ξεχωρίζουν στην αγορά από την στάση τους, τις υπηρεσίες τους και τη φήμη τους.

Η DMC έχει μία αποστολή να εκπληρώσει: Την ικανοποιήση του πελάτη. Αν η αποστολή αυτή γίνει δεκτή, με όλες τις επιπτώσεις της, τότε κάποιος μπορεί να πει: Ναι, θέλω να γίνω DMC**

Το επάγγελμα επεκτείνεται, ειδικά με την δυνατότητα νέων τεχνολογιών. Η παγκοσμιοποίηση των επιχειρήσεων, αυξάνει τις ανάγκες του κλάδου των Επαγγελματικών Συναντήσεων, και παρόλο που τα ταξίδια κινήτρων έχουν δοκιμαστεί σημαντικά, βλέπουμε τα τελευταία χρόνια να περιλαμβάνονται στοιχεία incentives μέσα σε επαγγελματικά συνέδρια και το αντίστροφο, και στο οποίο η γνώση συνδυάζεται με αξέχαστες εμπειρίες.

Οι εταιρείες DMC και τα στελέχη τους μπορούν να επιτελέσουν ένα σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή, υπό τον όρο, ότι θα μπορούν να πάνε ένα βήμα παρακάτω από αυτό που είναι σήμερα. Νέο αίμα και νέες ιδέες απαιτούνται για τα στελέχη των DMC και να συνδυάσουν την εμπειρία των παλαιών με την ενέργεια και διάθεση των νέων. Σε όποιον είναι φιλόδοξος, αρέσει τις προκλήσεις, θέλει να είναι δημιουργικός και αυθεντικός, αναζητεί αναγνώριση, δόξα, αλλά και διασκέδαση και δεν φοβάται την σκληρή και πολύωρη δουλειά και τα σκαμπανεβάσματα και αναποδιές της δουλειάς αυτής, εμείς λέμε: WELCOME ON BOARD ! Και καλή επιτυχία.

** Δημιουργώντας μια DMC πρέπει να έχετε υπ’όψιν σας ότι πρέπει να ακολουθήτε επίσης επ’ακριβώς τους ηθικούς κανόνες διαγωγής όπως έχουν καθοριστεί από το Site, τους οποίους μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο Site code of ethics.

© Tasso Pappas CITE*

*** ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΡΘΡΩΝ TO BE OR NOT TO BE A DMC***

©TassoPappasCITE*
Απόδοση στα ελληνικά από τον Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece” cdoucas@travelcollection.gr

Αυτή η σειρά των άρθρών έχει αναπαραχθεί με την άδεια του Site Global και του συγγραφέα Τάσου Παππά, CITE, με σκοπό την ενίσχυση και ανάπτυξη της γνώσης στον χώρο των Επαγγελματικών Συναντήσεων και Συνεδρίων, αλλά και του ρόλου των εταιρειών διαχείρισης υπηρεσιών προορισμού (DMC).

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Για τη συγγραφή αυτών των άρθρων, τα παρακάτω έντυπα χρησιμοποιήθηκαν ως πηγές. Ο πλούτος των ιδεών και εμπειριών στα έντυπα αυτά με βοήθησαν ιδιαίτερα να εμπεδώσω περισσότερο τις ιδέες της διπλωματικής μου εργασίας. Αποτελούν επίσης πηγές που με βοήθησαν καθ’όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας στις DMC.

– CITE THESIS: (Available through Site Global), by Tasso Pappas, CITE

– Destination Management Companies, Conflicts, Co-operation by Gunter Roleff, CITE

– Evaluating the Success of Incentive Travel Programmes by Bob Vitagliano, CITE

– Incentive Travel an Industry within the Hospitality Industry by Terry Epton, CITE

– Incentive Travel Destination Marketing through Direct Mail and Telemarketing

– by Patrick Delaney, CITE

– Image Management: The Importance of Image in Business and Incentive Marketing, by Donald Brommet, CITE

– The Contact Management Process by Ian Hipkins, CITE

– The Theory and Practice of Destination Management by Issy Scher, CITE

– What the Incentive Buyer Needs Most. by Robert Guerriero, CITE

Σεμινάρια Site

– Developing Incentive Budgets

– Destination Management Company, SITE University Aruba

– Incentive Sales-Secrets for Success for Suppliers

– Incentive Sales Techniques-Creating Proposals that Sell

– Introduction to Incentive Travel

– Trip Delivery.

* O Τάσος Παππάς CITE έχει διατελέσει πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων)2007-2010 και πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “To be or not to be a DMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου CertifiedIncentiveTravelExecutive (CITE).

Για περισσότερες πληροφορίες για τον Τάσο Παππά επισκεφθείτε το http://sites.google.com/site/ tassopappasconsultancy/ ή επικοινωνείστε με το tassopappas@otenet.gr

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024