Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumΣτρατηγικές προβολής & marketing

Στρατηγικές προβολής & marketing

Στρατηγικές προβολής & marketing
του Τάσου Παππά

Τώρα που δημιουργήσατε την μονάδα DMC στην εταιρεία σας, την εταιρική παρουσίαση και το εγχειρίδιο πωλήσεών σας, ας δούμε μερικούς τρόπους για να σας «τοποθετήσουμε» στην αγορά

Καταρχάς, πρέπει ν’αποφασίσετε ποιοι θα είναι οι μελλοντικοί πελάτες σας:

Incentive Houses; 
Εταιρείες Marketing;
Διοργανωτές Συνεδρίων;
Σύλλογοι και Σύνδεσμοι;
Εταιρίες Εκδηλώσεων;
Πολυεθνικές Εταιρίες;
Ειδικευμένα Τουριστικά Γραφεία;
Εταιρίες Εκπλήρωσης Ταξιδίων;

Γενικότερα, οι περισσότερες DMC με εμπειρία και παρουσία στην αγορά, αποφεύγουν να απευθυνθούν σε πολυεθνικές εταιρείες, εκτός από τις περιπτώσεις που γνωρίζουν ότι η εταιρεία-πελάτης έχει ένα εσωτερικό εξειδικευμένο τμήμα διοργανώσεων. Αυτό γίνεται για δύο κυρίως λόγους:

  1. Είναι άπρεπο το να μπείς σε άμεσο ανταγωνισμό με τους τακτικούς πελάτες σου που (θα) είναι τα incentive houses, εταιρίες συνεδρίων και εκδηλώσεων, ταξιδιωτικά γραφεία, κ.ά.
  2. Οι μεγάλες εταιρείες (έμμεσοι πελάτες μας) θα εξυπηρετηθούν καλύτερα εντός των χωρών τους από τους εκεί επαγγελματίες (άμεσους η μελλοντικούς πελάτες σας) που θα αξιολογήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους και τα αποτελέσματα της εκδήλωσης, απ’ότι μία DMC σε μία μακρινή χώρα.

Σε πολλές, μάλιστα, περιπτώσεις, οι εταιρείες DMC αρνούνται να εξυπηρετήσουν απ’ευθείας εταιρείες μίας ξένης χώρας και τους δίνουν τα στοιχεία φημισμένων incentive houses ή εταιρειών εκδηλώσεων στη χώρα τους, αφού ως ειδικοί θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν καλύτερα απ’ότι μία DMC.

Με τον τρόπο αυτό, η DMC όχι μόνο δε χάνει τη δουλειά, αλλά «χτίζει» και μία δυνατή και μακροπρόθεσμη σχέση με τον ξένο επαγγελματία-διοργανωτή, ανταλάσσοντας δουλειές και συστάσεις.

Την επόμενη εβδομάδα:

«Πως να χτίσετε μία βάση δεδομένων δυνητικών πελατών»

© Tasso Pappas CITE
Απόδοση στα ελληνικά από τον Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece”

*O Τάσος Παππάς CITE είναι πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων) και διατέλεσε πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “To be or not to be a DMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου Certified Incentive Travel Executive (CITE). Για περισσότερες πληροφορίες για τον Τάσο Παππά επισκεφτείτε το http://sites.google.com/site/tassopappasconsultancy/ ή επικοινωνήστε με το tassopappas@otenet.gr

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024