Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΛαφαζάνης: Οδυνηρές οι οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες από την πλήρη απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών ναύλων

Λαφαζάνης: Οδυνηρές οι οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες από την πλήρη απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών ναύλων

Την αντίθεση του στην απόφαση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να προχωρήσει, έπειτα από σχετική εισήγηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ),στην πλήρη απελευθέρωση των ναύλων στις ακτοπλοϊκές γραμμές μεγάλης κίνησης, εξέφρασε […]

Την αντίθεση του στην απόφαση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να προχωρήσει, έπειτα από σχετική εισήγηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ),<...>στην πλήρη απελευθέρωση των ναύλων στις ακτοπλοϊκές γραμμές μεγάλης κίνησης, εξέφρασε προχτές, Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2006, ο κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης, μέλος της ΠΓ και υπεύθυνος για την οικονομική και κοινωνική πολιτική του Συνασπισμού.

Σε δηλώσεις του ανέφερε σχετικά τα ακόλουθα:

“Η απόφαση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να προχωρήσει, μετά από εισήγηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), στην πλήρη απελευθέρωση των ναύλων στις ακτοπλοϊκές γραμμές μεγάλης κίνησης, παραδίδει, στην ουσία, τις ελληνικές θάλασσες και ειδικότερα το Αιγαίο, στην πλήρη και απόλυτη κερδοσκοπική απληστία του εφοπλιστικού κεφαλαίου.

Η απόφαση αυτή θα έχει ως συνέπεια να εκτοξευθούν σε νέα ύψη τα ήδη πανάκριβα εισιτήρια για τη μεταφορά πολιτών, επιβατηγών και προϊόντων, γεγονός που θα επιβαρύνει πρώτα απ` όλα τα πλατιά λαϊκά στρώματα. Πολύ περισσότερο όταν τα εισιτήρια των ακτοπλοϊκών γραμμών έχουν ήδη αυξηθεί πάνω από 100% τα τελευταία χρόνια.

Η απελευθέρωση αυτή των ναύλων θα έχει ιδιαίτερα οδυνηρές συνέπειες για τους κατοίκους, τον τουρισμό και την ανάπτυξη των ελληνικών νησιών, σε μια περίοδο που η νησιωτική Ελλάδα χρειάζεται στήριξη και ενίσχυση.

Επισημαίνουμε ότι το καθεστώς της γενικότερης απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών γραμμών, που θεσμοθέτησε η κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και κλιμακώνει σήμερα η κυβέρνηση της Ν.Δ., έχει ευνοήσει μόνο τα υπερκέρδη των εφοπλιστών και νέες μονοπωλιακές ή ολιγοπωλιακές καταστάσεις στα “φιλέτα” των ακτοπλοϊκών γραμμών, την ίδια ώρα που οι εφοπλιστές “τσεπώνουν” εκατομμύρια ευρώ στις λεγόμενες άγονες γραμμές, ενώ χειροτερεύουν, αντί να βελτιώνονται, οι υπηρεσίες προς τους πολίτες και τα νησιά”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024