Το Internet φαίνεται να είναι το αγαπημένο μέσο των Κινέζων όταν ψάχνουν για ταξιδιωτικές πληροφορίες και για επιλογή τόπου διακοπών, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Nielsen ΅China Outbound Travel MonitorΆ…
Το Internet φαίνεται να είναι το αγαπημένο μέσο των Κινέζων όταν ψάχνουν για ταξιδιωτικές πληροφορίες και για επιλογή τόπου διακοπών<...>, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Nielsen ΅China Outbound Travel MonitorΆ.
Οι Κινέζοι λοιπόν, κατά ποσοστό 61% (μεταξύ εκείνων που ταξίδεψαν για αναψυχή) πριν από το ταξίδι τους ψάχνουν στο internet για τις βασικές πληροφορίες, και μετά σε ποσοστό 48% αναζητούν διάφορα forums για να επιβεβαιώσουν τις πληροφορίες που έχουν βρει και να πάρουν την τελική απόφαση. Σαν αποτέλεσμα, οι γνώμες και τα σχόλια που εκφράζονται στο internet από τις ταξιδιωτικές εμπειρίες επηρεάζουν στην απόφαση τους μελλοντικούς ταξιδιώτες και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Οι συμβατικοί τουριστικοί πράκτορες εμπλέκονται μόνο σε δύο από τα πέντε ταξίδια που κάνουν οι Κινέζοι, έδειξε η έρευνα.
Μάλιστα, η έρευνα έδειξε ότι οι Κινέζοι θυμόντουσαν πολύ καλύτερα τις διαδικτυακές διαφημίσεις από εκείνες των άλλων μέσων. Περίπου το 70% θυμόταν πολύ καλά τις διαφημίσεις προορισμών και γενικά τουριστικών προϊόντων του internet, ενώ μόνο το 40% θυμόταν τις αντίστοιχες διαφημίσεις από περιοδικά, εφημερίδες, ή ακόμα και από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.