Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΚαθυστέρηση στα συνοδευτικά έργα των Μεσογειακών Αγώνων στο Βόλο
Μεσογειακοί Αγώνες – Βόλος 2013

Καθυστέρηση στα συνοδευτικά έργα των Μεσογειακών Αγώνων στο Βόλο

Η βουλευτής Β` Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ κα Σοφία Ανδριοπούλου, ανέφερε σε ομιλία της για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Πολιτισμού, “Οργανωτική Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων – Βόλος 2013 και άλλες διατάξεις”, ότι […]

Η βουλευτής Β` Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ κα Σοφία Ανδριοπούλου, ανέφερε σε ομιλία της για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Πολιτισμού<...>, “Οργανωτική Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων – Βόλος 2013 και άλλες διατάξεις”, ότι σε αυτό δε γίνεται καμιά ουσιαστική αναφορά και για κανέναν από τα κρίσιμα ζητήματα που έχουν σχέση με τους Μεσογειακούς Αγώνες. Δηλαδή, την γενικότερη οικονομική διάσταση, τα περιβαλλοντικά θέματα, το μοντέλο τουριστικής και οικιστικής ανάπτυξης που προωθείται, τα συνοδευτικά έργα που έχουν προγραμματιστεί στο Βόλο και τη Λάρισα, την πολιτιστική Μεσογειάδα κ.ά. “Δυστυχώς, φαίνεται ότι και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ακολουθεί την πεπατημένη του ΠΑΣΟΚ δημιουργώντας το νομικό πλαίσιο που θα επιτρέψει τη μετατροπή μιας ακόμα αθλητικής διοργάνωσης σε πεδίο αδιαφανών πράξεων, ανταγωνισμού, ιδιωτικών συμφερόντων και κατασπατάλησης του δημοσίου πλούτου με καθυστερήσεις που θα οδηγήσουν στις γνωστές λύσεις της τελευταίας στιγμής σε ειδικές ρυθμίσεις αναθέσεις έργων και ανεξέλεγκτη εκτίναξη του κόστους της διοργάνωσης”.

Η βουλευτής είπε ακόμη: “Σύμφωνα με τα όσα ακούσαμε και από τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης στην Επιτροπή δεν υπάρχουν ακόμα εξασφαλισμένες και χρονικά κατανεμημένες στο δημόσιο προϋπολογισμό χρηματοδοτήσεις που απαιτούνται για την αθλητική υποδομή για τα έργα στο Βόλο και τη Λάρισα. Πρόκειται για τις αθλητικές υποδομές που θα υλοποιηθούν από την γενική γραμματεία αθλητισμού, τα μεγάλα έργα της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας και τα ιδιαίτερα έργα της κάθε πόλης, του Βόλου και της Λάρισας, όπως είναι ο προαστιακός σιδηρόδρομος, η περιφερειακή οδός του Βόλου, το τραμ, ο εκσυγχρονισμός των λιμανιών κ.λπ.

Σήμερα τίθενται σε αμφισβήτηση όλα αυτά τα σημαντικά συνοδευτικά έργα για τα οποία ακόμα δεν έχει γίνει προγραμματισμός ούτε ένταξη του προϋπολογισμού τους σε κανέναν λογαριασμό. Πότε θα υπάρξει σχέδιο, το πρόγραμμα των έργων με χρονοδιαγράμματα με προϋπολογισμούς, με πηγές χρηματοδότησης, με ιεράρχηση και δεδομένα αξιολόγησης αυτών των έργων και των δράσεων; Υπάρχει τραγική καθυστέρηση στον προσδιορισμό και την υλοποίηση των συνοδευτικών έργων που σχετίζονται με τους αγώνες, αλλά κυρίως αυτό που μας ενδιαφέρει: με την ανάπτυξη της περιοχής.

Πιο συγκεκριμένα, ποιες είναι τελικά οι προθέσεις της Κυβέρνησης σχετικά με τον προαστιακό; Ακούσαμε πάλι στην Επιτροπή ότι πριν από 1,5 χρόνο ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ με την ευκαιρία συνεδρίου που διοργανωνόταν από το ΤΕΕ Μαγνησίας είχε δηλώσει ότι για την ηλεκτροκίνηση και των εκσυγχρονισμό της γραμμής Βόλου – Λάρισας είναι εξασφαλισμένη η μελέτη και η εκτέλεση του έργου με 62,5 εκατ. ευρώ και θα τελειώσει τον Μάρτιο του 2012. Και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ άλλαξε, όπως και ο καθΆύλην υπουργός Μεταφορών. Είναι το έργο στον αέρα και ποια είναι τα συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα; Η γραμμή αυτή συνδέει τις δυο σημαντικές πόλεις που διενεργούνται οι Μεσογειακοί Αγώνες. Ποια είναι η οριστική άποψη από την πλευρά του υπουργείου σχετικά; Γιατί δεν γίνεται καμία αναφορά στο τραμ Βόλου; Έχουμε τέλος Ιουνίου και δεν έχει βγει η οικονομοτεχνική μελέτη για την δυνατότητα της υλοποίησης αυτού του μεγάλου έργου για την πόλη. Τι θα γίνει με το Μεσογειακό Χωριό; Είναι λυμένα όλα τα θέματα χωροθέτησης στην Νέα Ιωνία; Όπως έχει γίνει γνωστό οι δυο δήμαρχοι υπέδειξαν μια τοποθεσία αγορασμένη από το δημόσιο, στην οποία δεν μπορούσε να γίνει το Μεσογειακό Χωριό γιατί ήταν αρχαιολογικός χώρος.

Τι θα γίνει με το γκολφ; Θα προχωρήσετε στη διοργάνωση του γκόλφ στις Νηές, όπως έχετε δηλώσει; Δηλαδή, με τεράστιες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όπως έχει ήδη αναλυθεί από τον εισηγητή μας αλλά έχουν αναδείξει και οι τοπικοί φορείς; Και για την εξυπηρέτηση γνωστών τουριστικών και εκκλησιαστικών συμφερόντων θα επιλέξετε ένα μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης, το οποίο δεν έχει ανάγκη η τοπική κοινωνία και η τοπική οικονομία;”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024