Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚΕ.Π.ΚΑ.: Οι καταναλωτές οφείλουν να είναι προσεκτικοί με τις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

ΚΕ.Π.ΚΑ.: Οι καταναλωτές οφείλουν να είναι προσεκτικοί με τις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών αποδέκτης, καθημερινά, παραπόνων-καταγγελιών Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους Καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, εξέδωσε οκτώ σημεία που […]

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών αποδέκτης, καθημερινά, παραπόνων-καταγγελιών Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους Καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, εξέδωσε<...> οκτώ σημεία που χρίζουν προσοχής από τους παραθεριστές ιδιαίτερα την περιόδο που διανύουμε.

Ο 15Αύγουστος πλησιάζει και επειδή κάθε χρόνο, αυτήν την περίοδο, η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, το ΚΕ.Π.ΚΑ. συνιστά στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, για να μη γίνουν θύματα κάποιων «αετονύχηδων».

Σύμφωνα με το ΚΕ.Π.ΚΑ.:

  1. Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
  2. Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.
  3. Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
  4. Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.
  5. Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.
  6. Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
  7. Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.
  8. Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών έχει την δυνατότητα να αποκαλύψει τους “κακούς” επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν τη θερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα “οικονομήσουν” και που δεν σέβονται τους Καταναλωτές – Πελάτες.

«Η συλλογική δράση φέρνει καλύτερα αποτελέσματα», ανάφέρε χαρακτηριστικά το ΚΕ.Π.ΚΑ.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024